کد خبر : 1964918 | 21 شهریور 1402 ساعت 12:32 | 38.1K بازدید | 9 دیدگاه

دوکو به چلسی نرو

لوکاکو سرنوشت ستاره منچسترسیتی را عوض کرد

روملو لوکاکو پنج سال پیش نقش مهمی در عدم انتقال جرمی دوکو به چلسی ایفا کرد.

لوکاکو سرنوشت ستاره منچسترسیتی را عوض کرد

به گزارش "ورزش سه"، روملو لوکاکو و جرمی دوکو وجوه مشترک زیادی دارند: هر دو مهاجم و هر دو بلژیکی هستند و در جوانان اندرلخت بازی کرده اند. علاوه بر این، آنها می‌توانستند در چلسی هم‌تیمی باشند، اما فوتبالیست فعلی رم از طریق تماس تصویری او را از این کار منع کرد.

1923956

دوکو که در همین تابستان رن را به مقصد سیتی ترک کرد، زمانی که 15 ساله بود، باشگاه‌های مهم لیگ برتری به دنبال او بودند. از جمله آنها چلسی که می‌خواست با دوکو همان کاری را که با لوکاکو انجام داد، تکرار کند. روملو تنها در سن 18 سالگی به عنوان یک بازیکن با پتانسیل بالا به باشگاه لندنی رفت. در سال 2018، آنها با اندرلخت تماس گرفتند تا قرارداد دوکو را امضا کنند. با این حال، آبی‌ها هرگز تصور نمی‌کردند که لوکاکو ممکن است مانع این انتقال شود.

1915061

ژان کیندرمنز، مدیر آکادمی اندرلخت، به ساندی میرر توضیح داد که چگونه لوکاکو که در آن مقطع بازیکن منچستریونایتد بود، کمک کرد دوکو را به چلسی واگذار نکنند: «به یاد دارم که روملو را به دفترم بردم تا در مورد مشکل راضی کردن دوکو برای ماندن، صحبت کنم. لوکاکو به من گفت، تلفنت را به من بده تا با او تماس بگیرم. لوکاکو با دوکو و خانواده‌اش تماس تصویری برقرار کرد.»

 کیندرمنز ادامه داد: «لوکاکو به دوکو گفت که هی بچه، مدتی در اندرلخت بمان، اینجا برای تو بهتر از چلسی است.» سرانجام دوکو با همان تماس متقاعد شد در اندرلخت بماند و سپس در سال 2020 با رن قرارداد امضا کرد.

اگر لوکاکو نبود، شاید مسیر ژرمی دوکو می‌توانست بسیار متفاوت باشد و حالا مربی او پوچتینو باشد نه گواردیولا.

دیدگاه‌ها