کد خبر : 1964902 | 21 شهریور 1402 ساعت 11:38 | 37.4K بازدید | 10 دیدگاه

شادی ستاره یاغی: سال‌ها منتظر این لحظه بودم!

روملو لوکاکو، ستاره جدید رم، از پیوستن به این باشگاه و حضور در پایتخت ایتالیا بسیار خوشحال است.

شادی ستاره یاغی: سال‌ها منتظر این لحظه بودم!

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو روزهای سختی را در طول پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال سپری کرد و در نهایت تصمیم گرفت به حضورش در لیگ ایتالیا ادامه دهد. 

درگیری به وجود آمده بین این بازیکنان و مدیران اینتر و همچنین اعلام علنی مائوریسیو پوچتینو و باشگاه چلسی مبنی بر این که نیازی به او ندارند باعث شده بود که شرایط برای این بازیکن سخت شود، اما او در نهایت شاگرد ژوزه مورینیو شد.

این ستاره بلژیکی حالا در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه رم مدعی شده که از استقبال هواداران این تیم از خودش بسیار شگفت‌زده و خوشحال است و حضور در این شهر برایش لذت‌بخش بوده است.

1918892

لوکاکو در این باره گفت: «می‌دانید چه چیزی زیباست؟ این که وقتی بازیکنی واقعا خوب بازی کند، هواداران رم از او حمایت می‌کنند. این برای بازیکنی مانند من و برای دیگر بازیکنان این تیم اتفاق بسیار خوب و خوشایندی است. 

وقتی از هواپیما پایین آمدم و دیدم که این‌همه آدم منتظرم هستند، فقط می‌توانستم به اتفاقات مثبت فکر کنم. این چیزی است که شما دوست دارید در فوتبال بازی کردن تجربه کنید. همه فقط برای چنین لحظاتی است که بازی می‌کنند.

دیدن کولوسئوم برایم بسیار لذتبخش بود. اولین باری بود که آن را می‌دیدم. حالا می‌توانم هر روز نماد رم را ببینم. این چیزی است که سال‌ها منتظرش بودم چون وقتی کوچک بودم چنین کاری برایم ممکن نبود. حالا اینجا هستم و دوست دارم چندین و چند عکس در آن با فرزندانم بگیرم.»

دیدگاه‌ها