کد خبر : 1964838 | 21 شهریور 1402 ساعت 06:50 | 73.6K بازدید | 30 دیدگاه

علیرضا رضایی بیرون ماند؟

آینده گلری ایران در آستانه خانه‌نشینی!

دروازه‌بان آینده‌دار فوتبال ایران در شرایط سختی قرار گرفته، او هنوز به هیچ تیمی نرفته و وضعیتش روشن نیست.

آینده گلری ایران در آستانه خانه‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی مسئولان باشگاه استقلال با نظر جواد نکونام نام علیرضا رضایی را بدون توافق از لیست خود خارج کردند. رضایی که تا روزهای پایانی نقل و انتقالات هم پیشنهادهای خوبی از تیم‌های لیگ برتری داشت، با مدیران استقلال برای جدایی به توافق نرسید تا در نهایت باشگاه به صورت یکطرفه قراردادش را فسخ کند.

دوشنبه شب جواد نکونام سرمربی استقلال در لابه لای صحبت‌هایش به وضعیت رضایی اشاره کرد و گفت: «علیرضا رضایی باید با باشگاه توافق می‌کرد. علیرضا گلر توانمندی است و ناراحت شدم از اینکه جدا شد. با توجه به لیست‌مان اما شرایط سختی داشتیم و باید گوشه‌ای از کار را جلو می‌بردیم.»

1923858

با وجود ابراز ناراحتی نکونام برای رضایی اما این ناراحتی به کار این دروازه‌بان 24 ساله نخواهد آمد! حالا علیرضا رضایی می‌تواند با شکایت از باشگاه استقلال کل مبلغ قراردادش را دریافت کند و به تیمی هم نرود. بی شک او دوست دارد به فوتبال ادامه بدهد، اما اگر به تیم دیگری برود، حقی برای شکایت بابت دریافت مبلغ قرارداد امسال خود نخواهد داشت.

در چنین شرایطی اما اکثر تیم‌های لیگ برتری لیست بزرگسال خود را پر کرده‌اند و تیم‌هایی که جای خالی دارند هم به دنبال جذب گلر نیستند. رضایی البته چند پیشنهاد لیگ یکی هم دارد اما خودش علاقه مند به حضور در این دسته نیست.

مجموعه این اتفاقات شاید منجر به بیرون ماندن علیرضا رضایی گلر آینده دار فوتبال ایران از لیگ برتر حداقل تا نیم فصل شود؛ او دوران دشواری را سپری می‌کند اما به امید بازگشت روزهایش را به شب می‌رساند و چشم به آینده دوخته است.

دیدگاه‌ها