کد خبر : 1964787 | 20 شهریور 1402 ساعت 22:56 | 16.5K بازدید | 27 دیدگاه

سرمربی آنگولا: ایران یک تیم بسیار قدرتمند است

تیم ملی ایران فردا در دومین بازی تدارکاتی خود در ورزشگاه آزادی از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف آنگولا، حریف دیرینه آفریقایی خود خواهد رفت.

سرمربی آنگولا: ایران یک تیم بسیار قدرتمند است

به گزارش ورزش سه، پدرو گونسالوس، سرمربی پرتغالی تیم ملی آنگولا، درخصوص بازی فردای تیمش مقابل ایران اظهار داشت:  ایران یک تیم بسیار قدرتمند است و در رتبه دوم رنکینگ تیم‌های آسیایی قرار دارد. ایران سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد و همیشه جزو کاندیدای قهرمانی این جام بوده است. تیم ملی ایران همچنین در دوره‌های اخیر جام جهانی، یکی از اعضای ثابت این جام بوده است.

هموطن کارلوس کی‌روش همچنین اضافه کرد: این موقعیت که بتوانیم در خارج از خانه به مصاف سایر تیم‌های ملی برویم، زیاد برای ما پیش نمی‌آید و حتی اگر هم برخی از کشورها ما را برای بازی تدارکاتی به کشور خود دعوت کنند، آن کشورها معمولا از لحاظ فوتبالی به اندازه ایران قدرتمند نیستند.

این سرمربی ۴۷ ساله همچنین تاکید کرد: استفاده از فرصت فیفادی به ما کمک می‌کند تا بازیکنان خود را ارزیابی کنیم و همینطور بتوانیم کیفیت تیم‌مان را بهبود ببخشیم. بسیار مهم است که در مقابل تیم‌های قوی و قدرتمند بازی کنیم، چون باعث می‌شود که تحت فشار قرار بگیریم. ما باید همواره به دنبال بازی در مقابل تیم‌های بزرگ باشیم، چون آنها هستند که باعث می‌شوند بازیکنان‌مان در موقعیت‌های مختلف تحت فشار بازی کنند و این مسئله باعث بهبود کیفیت بازیکنان‌مان می‌شود‌. با این شرایط ما می‌توانیم با صبوری، استقامت و استواری کیفیت تیم ملی را ارتقا بدهیم.

دیدگاه‌ها