کد خبر : 1964763 | 20 شهریور 1402 ساعت 21:29 | 34.1K بازدید | 42 دیدگاه

سقوط باورنکردنی یک استعداد ناب

فوری: پوگبا به اتهام دوپینگ تعلیق شد!

بعد از انتشار گزارشی درباره مثبت شدن تست دوپینگ پل پوگبا، او به صورت موقت از حضور در مسابقات فوتبال تعلیق شد.

فوری: پوگبا به اتهام دوپینگ تعلیق شد!

به گزارش "ورزش سه"، در ساعات گذشته گزارش‌هایی در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد که نشان می‌داد تست دوپینگ پل پوگبا، هافبک فرانسوی یوونتوس، به دلیل وجود تستوسترون در بدن او مثبت اعلام شده است.

این خبر لحظاتی پیش از طرف مقامات رسمی ورزش ایتالیا تایید شد. نهاد ضد دوپینگ ایتالیا اعلام کرد پوگبا تا زمان بررسی کامل پرونده‌اش حق شرکت در مسابقات فوتبال را ندارد.

1923645

تستی که از پوگبا گرفته شده و نتیجه آن مثبت بود به هفته اول فصل سری آ در بازی یوونتوس و اودینزه برمی‌گردد. با اینکه پوگبا در آن مسابقه به میدان فرستاده نشد ولی در پایان مسابقه افسران ضد دوپینگ او را برای تست دادن دعوت کردند.

1923726

بعد از انتشار رسمی مثبت شدن تست دوپینگ پوگبا او سه روز زمان خواهد داشت تا خواهان بررسی مجدد پرونده‌اش شود. ولی اگر مثبت شدن تست پوگبا بعد از اعتراض او از سوی نهاد ضد دوپینگ ایتالیا بار دیگر تایید شود پرونده او به دادگاه ملی ضد دوپینگ ایتالیا ارسال شده و قاضی آن دادگاه میزان محرومیت این ستاره فرانسوی را اعلام خواهد کرد.

جالب اینجا است که پوگبا چند ساعت قبل از انتشار اخبار دوپینگش در رسانه‌های ایتالیایی گفته بود قصد دارد برگردد و به همه ثابت کند درباره او و توانایی‌هایش اشتباه می‌کردند. او امروز ظهر گفته بود: "می‌خواهم کاری کنم که آنها حرف‌هایشان را پس بگیرند. می‌خواهم ثابت کنم که افت نکرده‌ام و ضعیف نیستم. آنها می‌توانند در مورد من بد بگویند ولی من هرگز تسلیم نخواهم شد.فوتبال در عین زیبایی بی‌رحمانه است. مردم خیلی راحت می‌توانند شما را کنار بگذارند و فراموشتان کنند. بعد از یک کار بزرگ شاید روز بعد هیچ اهمیتی برایشان نداشته باشید.

1923643

پوگبا که در گذشته روزهای خیلی خوبی را در تورین گذرانده و در فاصله سال‌های 2012 تا 2016 در یوونتوس به عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال مطرح شده بود تابستان گذشته از منچستریونایتد به یووه برگشت. او فصل گذشته شرایط بسیار دشواری داشت و شش بازی برای یووه بازی کرد و تنها یک بازی از ابتدا در زمین حضور داشت.

دیدگاه‌ها