کد خبر : 1964489 | 19 شهریور 1402 ساعت 20:01 | 28.2K بازدید | 26 دیدگاه

ستایش اسطوره آرسنال از پپ: او چشم‌هایم را باز کرد!

تیری آنری، سرمربی امیدهای فرانسه و اسطوره آرسنال، با ستایش از پپ گواردیولا می‌گوید او از مربیانی بوده که بیشترین تاثیر را از آنها گرفته است.

ستایش اسطوره آرسنال از پپ: او چشم‌هایم را باز کرد!

به گزارش "ورزش سه"، المپیک 2024 در شهر پاریس برگزار می‌شود و فرانسوی‌ها برنامه‌های مفصلی دارند تا طلای فوتبال این بازی‌ها را در خانه نگه دارند. فرانسه چند روز پیش تیری آنری را به عنوان سرمربی تیم ملی المپیک این کشور معرفی کرد.

آنری در یک مصاحبه با بیسنته لیزارازو، از دیگر اسطوره‌های فوتبال فرانسه، گفت تنها ماموریتش فتح طلای المپیک پاریس است. او همچنین درباره مربیانی صحبت کرد که از آنها تاثیر گرفته است و به خصوص به پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اشاره کرد.

1923151

لیازارازو در این مصاحبه آنری را تحت فشار گذاشت و گفت می‌داند به آرسن ونگر و پپ گواردیولا علاقه‌مند است ولی اگر بخواهد فقط یک نفر را از بین آنها انتخاب به چه کسی اشاره می‌کند. آنری در پاسخ گفت: "یک مربی باید این سوال را از خودش بپرسد که چکار می‌تواند بکند که بازیکنانش باهوش‌تر بازی کنند و درکی بهتر از فوتبال داشته باشند؟ بگذار به عنوان نمونه به پپ گواردیولا اشاره کنم. من فکر می‌کردم فوتبالم خیلی خوب است و این بازی را عالی می‌فهمم. ولی وقتی به بارسلونا رفتم و صحبت‌های پپ را شنیدم پیش خودم می‌گفتم: وای، او چه می‌گوید؟ همه حرف‌هایش برایم تازگی داشت. پپ بود که به من یاد داد پاس‌کاری چقدر خوب است. واقعیت این است که پپ بود که چشم‌هایم را باز کرد".

دیدگاه‌ها