کد خبر : 1964121 | 18 شهریور 1402 ساعت 12:45 | 52.7K بازدید | 25 دیدگاه

نایب‌رییس گالا

سرخیو راموس به ما بله را گفته بود

نایب رئیس گالاتاسرای فاش کرد که سرخیو راموس قبل از ورود سویا، به آنها پاسخ مثبت داده بود و قرار بود راهی ترکیه شود.

سرخیو راموس به ما بله را گفته بود

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس به آرزویش برای بازگشت به سویا رسید و برای این کار از خیر دریافت پول زیادی گذشت. مدافع میانی و کاپیتان سابق رئال مادرید پیشنهاد تمدید پاری سن ژرمن را رد کرد و دو پیشنهاد عالی از ترکیه و عربستان نیز داشت.

هنگامی که او از سویا تماسی دریافت کرد، چیزی نمانده بود به مالکان الاتحاد بله بگوید. گالاتاسرای نیز با قراردادی 11 میلیون یورویی در هر فصل او را می‌خواست.

1921500

راموس ولی راهی سویا شد تا قهرمان ترکیه در نهایت داویدسون سانچز را از تاتنهام به خدمت بگیرد. نایب رئیس گالا به تلاش ناامیدانه خود برای جذب راموس اشاره کرد و گفت که راموس تصمیم گرفت پس از ورود سویا به هیچ پیشنهاد دیگری گوش ندهد.
اردن تیمور گفت: «سرخیو متقاعد شده بود که به گالا  بیاید، اما در واقع منتظر سویا بود. از عربستان هم با او تماس گرفتند، اما معتقد بودیم او می‌خواهد به گالاتاسرای بیاید. او به ما بله گفته بود، ولی در نهایت وقتی سویا ظاهر شد، مشخص بود که او می‌خواهد به آنجا بازگردد.»

سرخیو راموس در سویا  تنها دو میلیون یورو ناخالص درآمد خواهد داشت که نیمی از آن به خاطر مالیات کسر می‌شود. الاتحاد نیز 20 میلیون به او پیشنهاد داده بود ولی راموس از خیر این پول هنگفت به خاطر سویا گذشت.

دیدگاه‌ها