کد خبر : 1963909 | 17 شهریور 1402 ساعت 14:25 | 37.9K بازدید | 22 دیدگاه

خوشحالی بارسا: قرارداد این ستاره بند ترس ندارد!

ژوائو فلیکس، ستاره جدید بارسلونا، می‌تواند در دیدار برابر اتلتیکو مادرید هم این تیم را همراهی کند.

خوشحالی بارسا: قرارداد این ستاره بند ترس ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی بالاخره به خواسته‌اش رسید و با قراردادی قرضی از اتلتیکو مادرید به بارسلونا منتقل شد تا در فصل جدید با پیراهن این تیم به میدان برود.

این ستاره پرتغالی پیش از این هم بارها مدعی شده بود که از کودکی علاقه زیادی به پوشیدن پیراهن بارسا داشته و با رویای پیوستن به این باشگاه به لالیگا آمده و همین موضوع باعث شد که مدیران بارسلونا تمام تلا‌ش‌شان را برای به خدمت گرفتن او به کار ببرند. 

در روزهای اخیر بعضی از رسانه‌های اسپانیایی خبر داده بودند که بند ترس از سوی مدیران اتلتیکو در قرارداد این بازیکن گنجانده شده است. بر اساس این بند، بازیکنی که به باشگاه دیگر پیوسته اجازه بازی در دیدارهای تیم جدیدش برابر تیم سابقش را نخواهد داشت. 

1919146

اما روزنامه موندو دیپورتیوو حالا مدعی شده که چنین بندی در قرارداد فلیکس وجود ندارد و او این فرصت را خواهد داشت که در دیدارهایی که بارسلونا قرار است در فصل 24-2023 برابر اتلتیکو انجام دهد برابر تیم سابقش به میدان برود.

او مطمئنا انگیزه زیادی برای نشان دادن مهارت و توانایی‌هایش برابر دیه‌گو سیمئونه و اتلتیکو خواهد داشت تا ثابت کند که شایستگی حضور در این سطح از فوتبال اروپا را داشته و آنها اشتباه بزرگی را با کنار گذاشتنش مرتکب شده بودند.

دیدگاه‌ها