کد خبر : 1963842 | 17 شهریور 1402 ساعت 05:23 | 49.6K بازدید | 22 دیدگاه

مدیر ورزشی رم: توان رقابت با الهلال را نداریم!

تیاگو پینتو، مدیر ورزشی باشگاه رم، اعتراف کرد این باشگاه توان رقابت با تیم‌های عربستانی را ندارد.

مدیر ورزشی رم: توان رقابت با الهلال را نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال رم در بازار نقل و انتقالات تابستانی ورودی‌های قابل توجهی به جز روملو لوکاکو نداشت که انتقال این بازیکن هم به صورت قرضی رخ داد.

آنها حتی ایبانز برزیلی را هم از دست دادند و ستاره جوان این تیم به الاهلی عربستان پیوست. موضوعی که به خوبی بیانگر وضعیت مالی این تیم مشهور فوتبال اروپا در قیاس با باشگاه‌های سعودی است.

مدیر ورزشی رم، تیاگو پینتو، در همین رابطه در اجلاس تفکر ورزشی در پورتو سخنرانی کرد و برای مثال از این وضعیت، از جدایی ایبانز گفت. او در بخش دیگری از حرف‌های خود با اذعان به اینکه رم توانایی رقابت با باشگاه‌های عربستانی را ندارد، گفت: "آنچه در رقابت با عربستان سعودی اتفاق می‌افتد، قبلاً در رقابت با حریفان در لیگ قهرمانان اروپا رخ داده است. این خاصیت بازار است. من معتقدم که آنها یک هدف میان مدت دارند و ما باید برای این واقعیت آماده شویم."

او در ادامه گفت: "ما هم در رم بازیکنی در تیم ملی برزیل داشتیم که توسط تیم‌های عربستانی جذب شد. من کاملاً مدارا می‌کنم و هیچ مشکلی در این موضوع نمی‌بینم، چون خاصیت بازار است. ما می‌توانیم در مورد سیاست و جغرافیا بحث کنیم، اما بازار جای بحث ندارد. من نمی‌توانم مانند منچسترسیتی با الهلال رقابت کنم، حتی با برایتون هم نمی‌توانم رقابت کنم. بنابراین ما باید خودمان را دوباره از نو بسازیم."

دیدگاه‌ها