کد خبر : 1963592 | 16 شهریور 1402 ساعت 00:47 | 53.1K بازدید | 45 دیدگاه

خط و نشان کاپیتان بلغارستان

اولین پیروزی سال را برابر ایران کسب می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی بلغارستان می گوید که آنها به دنبال شکست ایران در دیدار امروز هستند.

اولین پیروزی سال را برابر ایران کسب می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کریل دسپودوف کاپیتان تیم ملی فوتبال بلغارستان گفت که او و هم تیمی هایش می خواهند اولین پیروزی سال 2023 را در دیدار پیش رو برابر ایران کسب کنند.

تیم ملی بلغارستان در سال کنونی میلادی، در مرحله مقدماتی یورو 2024، چهار بازی انجام داده و دو تساوی و دو باخت به ثبت رسانده است. آنها مقابل صربستان و لیتوانی به نتیجه تساوی دست یافته و برابر مجارستان و مونته نگرو شکست خوردند.

وینگر جدید پائوک گفت که همه در تیم ملی با اشتیاق فراوان بازی می کنند و می خواهند هوادارانی که برای حمایت از آنها در برابر ایران به استادیوم می آیند را راضی کنند. دسپودوف اضافه کرد که پس از انتقال به غول یونانی، انگیزه بیشتری برای اثبات کیفیت خود دارد.

1921494

او گفت: در بازی قبلی، ما به پیروزی برابر صربستان خیلی نزدیک بودیم. ما با شور و اشتیاق بازی می کنیم. فوتبالیست هایی که مربی انتخاب می کند، با جان و دل بازی می کنند، آنها برای پیراهن تیم ملی تمام توانشان را می گذارند. می خواهیم به اولین پیروزی برای سال 2023 برسیم. من فهمیدم که تماشاگران زیادی به ورزشگاه می آیند، ما می خواهیم آنها را راضی کنیم.

دسپودوف درباره حضور در تیم جدیدش نیز می گوید: از انتقالم بسیار خوشحالم. اکنون نه تنها برای پائوک، بلکه برای تیم ملی نیز انگیزه بیشتری دارم. در همه ما هیجان وجود دارد، زیرا پلوودیو شایسته این موضوع است. مردم اینجا برای فوتبال می میرند. پلوودیو یک شهر فوتبال است. ما تمام تلاش خود را برای خوشحال کردن مردم انجام خواهیم داد.

دیدگاه‌ها