کد خبر : 1963566 | 15 شهریور 1402 ساعت 22:30 | 39.3K بازدید | 13 دیدگاه

آدم کینه‌ای نیستم و زود فراموش می کنم

پرچم سفید سرخیو راموس برای تیفوسی‌های سویا

سرخیو راموس با معذرت خواهی از هواداران سویا تاکید کرد که کینه ای از آنها ندارد.

پرچم سفید سرخیو راموس برای تیفوسی‌های سویا

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه سرخیو راموس به هواداران سویا امشب در  ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان برگزار خواهد شد. این مدافع 37 ساله 18 سال بعد از جدایی جنجالی اش از سویا و حضور در رئال مادرید به خانه برگشته است. او ساعتی پیش از برگزاری مراسم معارفه در سالن کنفرانس ورزشگاه رامون سانچز پیسخوان پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود:

1921442

بولت تراکتوراحساسات بازگشت به خانه
بولت زیر مجموعهراموس در ابتدای صحبت های خود در حالی که بغضش گرفته بود گفت: "ببخشید که این طور احساساتی شدم. روز بسیار ویژه است. مدت زیادی از رفتنم می گذرد و بعد از 18 سال دوباره اینجا هستم."

بولت تراکتوربازگشت به لالیگا
بولت زیر مجموعهمن از باشگاه به خاطر این همکاری تشکر می کنم. در این چند وقت اخیر زمان زیادی را با ایوان راکیتیچ سپری کردم. رویای من بود که اینجا باشم. بازی در لالیگا را ترجیح می دهم. هر کس آزاد است در مورد آینده خود تصمیم بگیرد و اگر بازگشت به لالیگا باعث می شود بیشتر دیده شوم عالی خواهد بود.

1921443

بولت تراکتورعذرخواهی از تیفوسی ها
بولت زیر مجموعهمن اگر باعث ناراحتی هواداران شده ام از آنها معذرت می خواهم. دوست دارم در بازگشتم به سویا بتوانم نظر آنها را نسبت به خودم تغییر دهم.

بولت تراکتوراعلان آتش بس
بولت زیر مجموعهآدم کینه توزی نیستم و خیلی زود همه چیز را فراموش می کنم. وقتی سویا را ترک کردم متاسفانه خیلی چیزها به اشتباه گفته شد و داستان چیز دیگری بود. پرداخت بند فسخ زمانی صورت گرفت که دو باشگاه باهم به توافق رسیدند. من از دل نیدو بنتاوه کینه ای ندارم. چون در زمان او اولین بازی ام را برای سویا انجام دادم. او اولین رئیسی بود که من با او قرارداد حرفه ای بستم. اما بعدا وضعیت به گونه ای دیگر شد که دوست ندارم خیلی آن را باز کنم.

دیدگاه‌ها