کد خبر : 1963531 | 15 شهریور 1402 ساعت 18:32 | 58.5K بازدید | 45 دیدگاه

رئال نگران نیست، بنزما جانشین دارد

دنی کارواخال می‌گوید جود بلینگام جانشین ایده‌آلی برای کریم بنزما خواهد بود و اجازه نمی‌دهد جای خالی او در برنابئو احساس شود.

رئال نگران نیست، بنزما جانشین دارد

به گزارش "ورزش سه"،  دنی کارواخال می‌گوید انتقادهای رسانه‌ای درباره اینکه رئال مادرید در تابستان نتوانسته آنطور که باید در نقل و انتقالات فعالیت کند و در این فصل با کمبود بازیکن مواجه است را قبول ندارد.

کارواخال به خصوص انتقادها درباره خالی بودن جای کریم بنزما در خط تهاجمی رئال را نپذیرفت و گفت جود بلینگام در مدت کوتاهی که از پیوستنش به رئال گذشته به همه ثابت کرده که جانشین خوبی برای بنزما خواهد بود.

1921314

ستاره کارکشته رئال مادرید که در محل اردوی تیم ملی اسپانیا صحبت می‌کرد گفت:" این واضح است که ما در این هفته‌ها در لالیگا از تیمهایی بوده‌ایم که بیشترین گل را زده‌اند. کارلو آنچلوتی قبلا این را صریح گفته بود که بلینگام برای پر کردن جای خالی بنزما آمده است".

1921313

کارواخال در ادامه گفت:" تیم ما به مرور زمان بهتر می‌شود و من اعتقاد ندارم که در هیچ پستی با کمبود بازیکن مواجه باشیم. ما تیمی هستیم که تا حد زیادی کامل است و در همه خطوط بهترین عملکرد را نشان داده‌ایم. ما در ادامه فصل برای فتح جامها خواهیم جنگید و سعی می‌کنیم هواداران را شاد کنیم".

دیدگاه‌ها