کد خبر : 1963479 | 15 شهریور 1402 ساعت 14:48 | 24K بازدید | 18 دیدگاه

خوش‌شانسی در شروع با فولاد: به‌موقع آمدی مارتینس!

سرمربی اسپانیایی فولاد در شروع کار خود در این تیم با یک خوش‌اقبالی مواجه شده است.

خوش‌شانسی در شروع با فولاد: به‌موقع آمدی مارتینس!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته با معرفی سرمربی جدید خود در هتل آزادی تهران، دوره جدیدی را در فصل تازه فوتبال ایران آغاز خواهد کرد و مدیران این تیم امیدوارند با عبور از شرایط بحرانی ابتدای فصل، کم کم به جایگاه مورد انتظار خود برسند.

خوان ایگناسیو مارتینس اسپانیایی در شرایط عادی باید نخستین بازی خود با فولاد را در خانه سپاهان صدرنشین و قدرتمند برگزار می‌کرد اما با برنامه جدید سازمان لیگ به دلیل برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، این دیدار به تعویق افتاد تا فولادی‌ها کار خود با این مربی تازه وارد را در برابر استقلال خوزستانی آغاز کنند که به لحاظ جدولی در شرایطی کاملا متفاوت با سپاهان قرار دارد.

پس از دربی خوزستان، فولادی‌ها دو بازی نسبتا آسان (از نظر رده‌بندی جدول) مقابل هوادار و شمس‌آذر قزوین خواهند داشت که پیروزی در برابر این تیم‌ها برای فولاد پرمهره به شرط خروج از بحران، کار دشواری نخواهد بود.

شرایط ایده‌آلی که از بخت خوب مارتینس در ابتدای کار او با فولاد برایش فراهم شده و این سرمربی می‌تواند با کسب حداکثری امتیاز، مقبولیت کاملی در بین هواداران قرمزهای اهواز به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها