کد خبر : 1963452 | 15 شهریور 1402 ساعت 13:12 | 17.5K بازدید | 16 دیدگاه

تغییر پستی که منجر به هت‌تریک شد

او منتظر امسال بود، سلام به کاپیتان سون

سون هیونگ‌مین ستاره سرشناس فوتبال کره فصل جدید را بسیار امیدوار کننده شروع کرده است.

او منتظر امسال بود، سلام به کاپیتان سون

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم لیگ برتر انگلیس درحالی سپری شد که تاتنهام در زمین برنلی و ورزشگاه ترف مور، با هنرنمایی سون موفق به کام‌بک شد و رکوردهایی برای او ثبت شد.

سون بر خلاف دیدارهای قبل، این بازی در پست مهاجم تخصصی به‌کار گرفته شد. ریچارلیسون نیمکت‌نشین شد و سولومون در پست وینگ چپ بازی کرد. طبیعی است که باتوجه به سرعت سون‌هیونگ‌مین، او در این پست خطرناکتر از قبل باشد.

1921174

جالب اینجاست که سون در این بازی، هیچ دریبلی نزد چرا که انگار نیازی نبود و فقط به تک‌ضربه‌های دقیق و تمام کننده نیاز بود. او در دقیقه ۷۲ تعویض شد تا مدیریت پوستکوگلو نشان داده شود از این نظر که یک تیمی موفق است که سعی شود چرخشی از بازیکنان بازی گرفته شود تا هم خستگی بر بازیکنان مهم غالب نشود و هم اینکه بازیکنان ذخیره در شرایط بازی قرار بگیرند.

1921177

سون با ۱۰۶ گل از رکورد گل‌های زده رونالدو و دروگبا گذشت تا نامش در تاریخ ثبت شود و حالا یک آسیایی در لیگ انگلیس، بهترین لیگ دنیا، رکورددار است!

1921175

حرف اینجاست که می‌شود اهل آسیا بود و رکورددار شد. می‌شود راهی را رفت که دور از ذهن است اما تلاش و استعداد دو عنصریست که معجزه می‌کند.

ثبات رفتاری و زندگی حرفه‌ای چیزیست که سون در این سال‌ها از خود نشان داده و درحال حاضر کاپیتان تاتنهام شده که افتخار بزرگی برای خودش و کشورش محسوب می‌شود.

تاتنهام امسال امیدش به سون است و این ستاره هم به‌دنبال رکوردهای بزرگتریست که شاید حتی حسرت تاتنهام در دریافت جام را با این مربی و سیستم جدیدش به پایان برساند.

1921176

فصل طولانیست و بازی‌های سنگینی در راه است و شاید در پایان فصل اتفاقات عجیبی بیفتد؛ از همین تیم که ما انتظارش را نداشتیم...

در ویدیو زیر تمام هت‌تریک‌های سون را میبینیم:

ویدئو: 310026

دیدگاه‌ها