کد خبر : 1963448 | 15 شهریور 1402 ساعت 12:45 | 34.6K بازدید | 19 دیدگاه

گزارش آاس:

دربی نه، نقشه شوم وینیسیوس برای سرخیو راموس

تیم پزشکی رئال معتقد است وینیسیوس باید تا 30 مهر و بازی برابر سویا صبر کند و هر بازگشت زودهنگامی به ضرر او خواهد بود. وینی باید خودش را برای مقابله با سرخیو راموس مهیا کند نه دربی.

دربی نه، نقشه شوم وینیسیوس برای سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در این فصل به هیچ وجه خوش شانس نبود و شرایط سختی را در همین چند هفته که از آغاز فصل جدید گذشته تجربه کرده است.

1916986

مصدومیت جدی تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا اولین بازی فصل 24-2023 و سپس مصدومیت ادر میلیتائو در اولین دیدار که در نهایت با انجام عمل جراحی روی پای هر دو بازیکن همراه شد نگرانی را از شرایط بازیکنان این تیم افزایش داد. 

این وضعیت با مصدومیت وینیسیوس جونیور برای رئال مادرید بیش از پیش بحرانی شد. هرچند مصدومیت این بازیکن خیلی جدی نیست و او تنها چند هفته از میادین دور خواهد بود که بخشی از آن با وقفه دیدارهای ملی همزمان شده تا به سود خودش و رئال باشد. 

1915563

برای وینیسیوس دوری چهار تا 6 هفته‌ای پیش بینی شده و اخیرا مارکا ادعا کرد که وینی تلاش دارد بتواند به بازی هفته ششم برابر اتلتیکو (2مهر) برسد اما امروز آاس ادعا کرد که بازگشت وینیسیوس به هفته نهم یا دهم موکول خواهد شد.

1907650

وینی خودش اصرار دارد به دربی برسد ولی تیم پزشکی رئال مادرید شدیدا مخالف است و اعتقاد دارد هر بازگشت زودهنگامی به ضرر ستاره برزیلی خواهد بود و ریسک مصدومیت او را بیشتر می‌کند. پزشکان رئال معتقدند زمان معقول برای بازگشت وینی در هفته نهم برابر اوساسوناست (16 مهر) ولی او اگر تا هفته دهم (30 مهر) و بازی برابر سویا در سانچس پیسخوان صبر کند، ایده‌آل‌تر خواهد بود. برخورد وینی با سرخیو راموس در سویا قطعا لحظاتی دیدنی را خلق خواهد کرد.

در نهایت همه چیز به حس خود بازیکن بستگی دارد و اگر وینی اصرار به بازی داشته باشد، شاید بتواند نظر تیم پزشکی و کادر فنی را نیز عوض کند.

دیدگاه‌ها