کد خبر : 1963413 | 15 شهریور 1402 ساعت 01:31 | 27.2K بازدید | 13 دیدگاه

ساکا برای دومین بار بازیکن سال انگلیس شد

سورپرایز بزرگ ستاره آرسنال در روز تولدش (عکس)

بوکایو ساکا در روز تولدش توسط جیمز مدیسون در تمرین تیم ملی انگلیس غافلگیر شد.

سورپرایز بزرگ ستاره آرسنال در روز تولدش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بوکایو ساکا به انتخاب هواداران فوتبال انگلیس و بالاتر از جود بلینگام از رئال مادرید و هری کین از بایرن مونیخ برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی کشورش انتخاب شد.

1921098

ساکا در روز تولد 22 سالگی‌اش این هدیه را از جیمز مدیسون در تمرین تیم ملی انگلیس دریافت کرد که خود را آماده بازی‌های مقدماتی یورو 2024 می‌کند.

در ویدیوی مربوط به اهدای این هدیه به ساکا، مدیسون همراه با یک جعبه بزرگ سراغ ساکا می‌رود که در محل تمرین تیم ملی انگلیس مشغول امضای پیراهن‌های این تیم برای هواداران است.

او از ستاره آرسنال می‌خواهد تا نزدش برود و کادویی که برایش گرفته را باز کند. ساکا با تعجب از مدیسون می‌پرسد که آیا این کادوی تولدش است که ستاره تاتنهام با تایید آن از وینگر توپچی‌ها می‌خواهد جعبه را باز کند.

ساکا بعد از باز کردن جعبه با جایزه بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس مواجه و در حالی که بسیار شگفت زده شده مدیسون را در آغوش می گیرد. او که انتظار دریافت این جایزه در روز تولدش را نداشت در مورد انتخاب به عنوان بهترین بازیکن تیم ملی انگلیس گفت: "واقعا از همه کسانی که این اتفاق را رقم زدند تشکر می‌کنم، این بهترین کادوی تولدم بود."

ساکا فصل گذشته در 10 بازی برای تیم ملی انگلیس 7 گل به ثمر رساند و به واسطه نمایش بسیار خوبش با پیراهن سه شیرها موفق به کسب این جایزه شد. او در حال حاضر به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس خود را آماده بازی با اوکراین و اسکاتلند می‌کند.

1921097

دیدگاه‌ها