کد خبر : 1963278 | 14 شهریور 1402 ساعت 14:49 | 26.4K بازدید | 14 دیدگاه

نمی‌خواستیم او را بخریم اما نظرمان تغییر کرد؛

راموس پول را قربانی وفاداری کرد

سرخیو راموس، مدافع کهنه کار اسپانیایی، با بازگشت به سویا ثابت کرد که وفاداری بیشتر از مسائل مالی برای او اهمیت دارد.

راموس پول را قربانی وفاداری کرد

به گزارش "ورزش سه"، راموس در شرایطی پس از 18 سال دوری از سویا به این باشگاه بازگشت که پیشنهاداتی از الاتحاد عربستان، بشیکتاش و گالاتاسرای دریافت کرده بود و پیش‌بینی می‌شد راموس انتقال به لیگ عربستان، دریافت دستمزد هنگفت و حضور در کنار ستاره‌های جهان را ترجیح بدهد.

در سال‌های اخیر و به ویژه پس از حرکت تیم‌های عربستانی به سمت ستاره‌های فوتبال اروپا، موضوع وفاداری در فوتبال کمرنگ شد و به خصوص در بین بازیکنانی که به سال‌های پایانی فوتبال خود نزدیک شده‌اند، کمتر بازیکنی دیده می‌شد که به پیشنهادات نجومی‌ پاسخ منفی بدهد.

اما با این حال راموس با وجود دریافت پیشنهادات جذاب از عربستان تصمیم گرفت به باشگاه اصلی خود، سویا، بازگردد تا نشان بدهد اولویت‌های دیگری به جز پول دارد.

1920403

این موضوعی بود که واکنش خوزه ماریا دل نیدو، نایب رئیس سویا را نیز به دنبال داشت و او در این باره گفت: راموس برای بازگشت به خانه خود پول زیادی را قربانی کرد و نکته جالب اینکه ما وقتی با او ملاقات کردیم، حرف‌های او پر از شادی، امید و جاه طلبی بود.

او افزود: راموس مانند یک مرد جوان به نظر می‌رسید که میل زیادی برای بازگشت و آشتی با سویا دارد و اولین کاری هم که انجام داد، عذرخواهی بابت اشتباهش بود.

نایب رئیس باشگاه همچنین درباره پروسه جذب راموس داشت: سرخیو در بین گزینه‌ها نبود، اما همه فکر می‌کردند که زمان مناسبی برای این اتفاق است. به دلیل مصدومیت‌های زیاد در خط دفاع و نتایج تیم در هفته‌های ابتدایی لالیگا تصمیم گرفتیم نظرمان را عوض کنیم.

دیدگاه‌ها