کد خبر : 1963090 | 13 شهریور 1402 ساعت 19:10 | 34.1K بازدید | 13 دیدگاه

با این تعویض موفق شدیم؛

این دختر 10 امتیاز متوالی برای ایران گرفت!

نیلوفر رشیدی، سرمربی تیم ملی والیبال، اسما سعیدی را ستاره تیم ایران در برابر هنگ کنگ می‌داند.

این دختر 10 امتیاز متوالی برای ایران گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی سه بر دو ایران در برابر هنگ کنگ که در دیدار چهارم مسابقات قهرمانی آسیا رقم خورد؛ نیلوفر رشیدی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" از یک انجام یک تعویض که سبب ایجاد اختلاف امتیاز عجیب در ست چهارم شد صحبت کرد.
رشیدی در پاسخ به این سوال که چطور ست چهارم را با اختلاف 20 امتیازی یعنی نتیجه 25 بر 5 پیروز شدند گفت: در آغاز ست چهارم یک تعویض انجام دادم و اسما سعیدی را به جای مونا آشفته به بازی فرستادم. سعیدی 10 امتیاز متوالی سرویس برای ایران گرفت و باعث شد با این اختلاف پیش بیفتیم.

او همچنین گفت: دختران تیم ملی سیستم دفاعی را به نحو احسن اجرا می‌‌کنند؛ امروز 14 دفاع داشتیم و در دیدار دیروز هم 17 دفاع! این اعداد فوق العاده هستند.

اسما سعیدی نیز بعد از پایان این دیدار گفت: مسابقه امروز خیلی خوب و سطح بالا بود و بازیکنان عملکرد خوبی از خود نشان دادند و توانستیم به عنوان تیم پیروز زمین را ترک کنیم.
وی که در ست چهارم توانست ۱۰ امتیاز متوالی برای تیم ایران به دست آورد، گفت: با دفاع روی تور خوب و حملات عالی بازیکنان توانستیم مقابل برنامه‌های حریف بایستیم و نتیجه را به نفع خود رقم بزنیم.

دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال زنان ایران در خصوص دیدار بعدی این تیم مقابل مغولستان گفت: بازی سختی در پیش داریم. حدود ۲ ماه قبل در چلنج کاپ برابر این تیم بازی کردیم و این تیم شبیه به هنگ‌کنگ والیبال بازی می‌کند.

دیدگاه‌ها