کد خبر : 1963008 | 13 شهریور 1402 ساعت 12:53 | 22.5K بازدید | 7 دیدگاه

تیم بدهکار فوتبال دوباره محکوم شد!

دو بازیکن سابق نفت مسجدسلیمان با شکایت از این باشگاه علیه جنوبی‌ها حکم گرفتند.

تیم بدهکار فوتبال دوباره محکوم شد!

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان که امسال به لیگ یک سقوط کرده برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران تلاش می‌کند. مشکل بزرگی که گریبان نفتی‌ها را در شروع مسابقات لیگ یک گرفته بدهی‌های متعدد به اعضای سابق خود است.

بسته ماندن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نفت مسجدسلیمان سبب شد تا این باشگاه از تعدادی از نفرات اصلی خود در هفته اول مسابقات لیگ یک استفاده نکند. در چنین شرایطی کمیته تعیین وضعیت دو حکم جدید علیه نفت مسجدسلیمان صادر کرده است.

در حکم اول آمده است: «با توجه به شکایت طه شریعتی خامنه از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 109 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان را به خواسته مازاد بر محکوم به، قرار رد صادر کرد.»

1882331

حکم دوم علیه نفتی‌ها نیز به بدهی به یک بازیکن سابق اختصاص دارد: «در پرونده شکایت امین اسدی از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 160 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 68 میلیون و 880 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 340 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.»

باید دید مدیران نفت مسجدسلیمان چگونه برای پرداخت بدهی‌های متعدد خود اقدام می‌کنند و آیا مشکلات این باشگاه تا قبل از دیدار با شهرداری آستارا در هفته دوم لیگ یک رفع می‌شود یا خیر.

دیدگاه‌ها