کد خبر : 1962868 | 12 شهریور 1402 ساعت 22:22 | 40.4K بازدید | 14 دیدگاه

لیگ یک/ چادرملو یک- شهرداری آستارا صفر؛

جشن اولین برد فصل با گل تراکتوری سابق

شاگردان سعید اخباری موفق به کسب پیروزی مقابل شهرداری آستارا شدند.

جشن اولین برد فصل با گل تراکتوری سابق

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های هفته اول فصل جدید لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های چادر ملو اردکان و شهرداری آستارا از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در ورزشگاه شهید نصیری یزد مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان سعید اخباری با وجود نمایش مالکانه و ایجاد موقعیت‌های پیاپی نتوانستند دروازه شهرداری آستارا را باز کنند و در گلزنی ناموفق بودند و حملات‌شان یکی پس از دیگری هدر می‌رفت ولی در نیمه نخست توانستند به خواسته خود برسند.

در دقیقه ۳۳ چادر ملو در سمت چپ زمین صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال رضا محمودآبادی در یک رفت و برگشت به مقابل تیرک دوم رفت تا علی طاهران، کاپیتان اردکانی‌ها و بازیکن پیشین تراکتور و گل‌گهر با ضربه سر دروازه شهرداری آستارا را باز کند.

در نیمه دوم شهرداری آستارا تلاش بیشتری برای گلزنی داشت و می‌توانست کار را به تساوی بکشد که در این کار ناموفق بود، اما شاگردان اخباری هم در ضد حملات خطرناک ظاهر شدند و شانس زدن گل‌های بیشتر هم داشتند ولی در نهایت همان یک گل نیمه اول دست نخورد.

تیم فوتبال چادر ملو اردکان که در فصل گذشته لیگ دسته اول جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده بود، در هفته اول از دومین سال حضورش در لیگ یک توانست با نتیجه یک بر صفر مقابل شهرداری آستارا به برتری دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها