کد خبر : 1962858 | 12 شهریور 1402 ساعت 21:56 | 7.4K بازدید | 5 دیدگاه

آخرین تمرین تیم ملی قبل از سفر به بلغارستان

گزارش: جلسه خاص تاج و ستاره‌ها با حضور اسپانسر

تمرین امروز تیم ملی تحت تاثیر حضور نمایندگان اسپانسر آینده تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال بود.

 گزارش: جلسه خاص تاج و ستاره‌ها با حضور اسپانسر

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم ملی در دومین روز از فیفادی شهریور ماه در شرایطی برگزار شد که به نظر می‌رسید امیر قلعه‌نویی به دلیل برخی اتفاقات روز گذشته از اصحاب رسانه دلخور است و برخلاف همیشه چندان خوش و بش گرمی با آنها نداشت.

قبل از تمرین تاج و نبی و چند تن از اعضای هیئت رئیسه به همراه نمایندگان اسپانسر آینده تیم ملی مشغول بازدید از کمپ بودند و با یکدیگر صحبت می‌کردند. دقایقی بعد بازیکنان تیم ملی در زمین آفتابی شدند. همه بازیکنان دعوت شده از لیگ به جز شجاع خلیل زاده در اختیار سرمربی تیم ملی قرار گرفتند. شجاع که روز قبل در لیگ بازی کرده بود، در پک جداگانه ریکاوری کرد.

1920060

بخش اول تمرینات جلسه سرپایی تاج با بازیکنان تیم ملی بود و پس از دقایقی بازیکنان به سه دسته تقسیم شدند. گلرها زیر نظر آلن دینکا تمرینات خاص‌شان را انجام دادند و سایر بازیکنان به همراه مربیان پس از نرم‌دوی به دو گروه تقسیم شدند و بازی درون‌تیمی در یک فضای خیلی کوچک را تمرین کردند.

دسته اول زیر نظر مانیکونه و رحمان رضایی کار می‌کردند و گروه دیگر با آندو تیموریان، حمید مطهری و سعید الهویی مشغول به تمرین شدند. هرچند دقیقه یک بار مانیکونه در سوت خود می‌دمید و با گوشزد کردن نکاتی به بازیکنان تمرین را از سر می‌گرفت.

1920061

نکته مهم اینکه در این تمرین علیرضا علیزاده و مرتضی پورعلی‌گنجی در بخش دیگری از زمین و به طور جداگانه اختصاصی کار می‌کردند.

از دیگر موضوعات جالب توجه تمرین می‌توان به مترجمی رامین اشاره کرد. رضاییان حرف‌های مانیکونه را برای هم‌تیمی‌های خود ترجمه می‌کرد و از تسلطش در زبان انگلیسی بهره می‌برد. البته رحمان رضایی نیز این کار را کنار رامین انجام می‌داد.

اگر خبرنگاری کمی دیر به تمرین برسد، وقتی از دور به زمین نزدیک می‌شود، فریادهای آلن دینکا را که مشغول تمرین دادن گلرهاست را خواهد شنید! او در این تمرین نیز با فریادهای خاص خود تذکراتی به بیرو، اخباری و پیام می‌داد. او نکاتش را همیشه با انرژی بالا و صدای بلند به گلرها انتقال می‌دهد.

1920063

زمین تمرین شماره یک تیم ملی در حال حاضر شرایط قابل قبولی دارد و برخلاف زمین شماره ۲ که چمنش زرد شده، فعلا اوضاع چمن رضایت بخش است. البته برای حفظ شدن کیفیت چمن از تانکر آب استفاده می‌شود و مشکل آب همچنان در مجموعه آزادی برقرار است.

در این تمرین روزبه چشمی و وحید امیری به نمایندگی از سایر بازیکنان با خبرنگاران مصاحبه کردند. امیری از اتحاد برای موفقیت گفت و روزبه همین که ایران در فیفادی‌ها بازی داشته باشد را نیز قابل قبول دانست. این قصه تمرین تیم در شهریور داغ تهران در روز دوم بود؛ تیمی که انگیزه‌های زیادی دارد و البته راهی بسیار سخت.

دیدگاه‌ها