کد خبر : 1962812 | 12 شهریور 1402 ساعت 19:41 | 36.8K بازدید | 19 دیدگاه

چرا به دنبال خراب کردن خیبر هستید؟

عبدی: از باخت ناراحت شدم اما آن حرف‌ها را نزدم

مالک باشگاه خیبر خرم آباد شایعات شکل گرفته حول این تیم بعد از تجربه اولین باخت در فصل جدید را تکذیب کرد و مدعی شد با آن برخورد قانونی خواهد کرد.

عبدی: از باخت ناراحت شدم اما آن حرف‌ها را نزدم

به گزارش "ورزش سه"، خیبر خرم آباد به عنوان یکی از مدعیان این فصل در بازی اول خود نتوانست به نتیجه دلخواه دست یابد و با شکست کار را پایان داد. اتفاقی که اکنون شایعات زیادی درباره این تیم شکل داده و البته خیلی زود با واکنش مالک جاه طلب خرم‌آبادی‌ها مواجه شده است.

مسعود عبدی، مالک خیبر خرم آباد درباره اولین بازی تیمش در فصل جدید گفت: باختیم اما دنیا به آخر نرسیده است. 33 بازی دست نخورده باقی مانده و کلی اتفاقات خوب و منفی پیش روی ما قرار دارد. فرد بی‌تجربه‌ای در فوتبال نیستم و اولین فصل حضورم هم در لیگ نیست که با اولین باخت بهم بریزم و شرایط را سخت بدانم. هرچند که باید خیلی قوی‌تر ظاهر شویم و روزی حسرت این امتیازات را نخوریم اما مسیری طولانی باقی مانده است.

وی ادامه داد: طبیعت فوتبال همین برد و باخت‌هاست. ما در جریان بازی تیم برتر بودیم و بازیکنان و اعضای تیم نیز تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه کردند اما متاسفانه اتفاقی که انتظارش را می‌کشیدیم را به نتیجه نرساندیم. مسلما در آینده با قدرت و تمرکز بیشتر به دنبال نتیجه مطلوب خواهیم بود.

مالک خیبر درباره شایعات شکل گرفته درباره ناراحتی‌اش بعد از این شکست و گلایه‌اش و همچنین اعلام اینکه پرواز چارتر برای تیم در نظر نخواهد گرفت گفت: همان ابتدای صحبت‌هایم گفتم که فرد تازه وارد و ناآشنایی با فوتبال نیستم. هرگز چنین حرفی نزدم و چرا باید تیم را وارد چالش کنم؟ اینقدر کم تجربه نیستم که چنین حرف‌هایی بزنم. هم مدیریت و هم سرمربی و بازیکنان برای این تیم زحمت کشیده‌اند و یک اتفاقی افتاده و تیم باخته. دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد و قطعا سازماندهی خودمان را از دست نخواهیم داد و برای آینده تلاش خواهیم کرد.

1920010

وی ادامه داد: قطعا یک سری دوستان صلاح خیبر را نمی‌خواهند و به دنبال این هستند تا با شکل دادن چنین شایعاتی ما را دلسرد کنند. اما من نسبت به هواداران خیبر و خرم آبادی‌ها خود را مسئول می‌دانم و تا آخرین لحظه از تیم به بهترین شکل حمایت خواهم کرد تا انشاالله اتفاقات خوبی را شاهد باشیم.

عبدی با رد شایعه مربوط به گلایه‌اش گفت: اصلا چنین چیزی نبوده. قطعا از باخت ناراحت بودم و من فردی هستم که با پسرم هم بازی کنم و ببازم ناراحت می‌شوم. اما اینکه این ناراحتی را با گفتن چنین جملاتی ابراز کنم قطعا غیرمنطقی است و در شان ما نیست. از تیم به بهترین شکل حمایت خواهیم کرد و تیم خوبی در اختیار داریم که با حمایت هواداران به دنبال بهترین نتایج هستیم. بچه‌ها بالاترین تلاش خود را به کار گرفتند و حالا باختیم. فصل به پایان نرسیده و این اول مسیر است. اگر همینجا خودمان را ببازیم که دیگر به هدف‌مان نزدیک هم نخواهیم شد. 
مالک باشگاه خیبر در پایان اعلام کرد: همانطور که گفتم در پایان بازی و این شکست یک کلمه هم گلایه نکردم و نمی‌دانم دوستان با چه هدفی به دنبال چنین شایعاتی هستند و خراب کردن جو در خیبر چه سودی برای آنها دارد. با این حال مطمئن باشید تیم حقوقی باشگاه با جدیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد و از طریق قانونی با این موضوع برخورد خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها