کد خبر : 1962579 | 11 شهریور 1402 ساعت 22:28 | 14K بازدید | 79 دیدگاه

حمله،حمله،حمله - برای برد هرگز ناامید نشو

گلادباخ1- بایرن 2 : ژوکر توخل را نجات داد

بایرن مونیخ در خانه بروسیا مونشن گلادباخ با نتیجه 2-1 برنده شد و به سومین برد متوالی فصل دست پیدا کرد.

گلادباخ1- بایرن 2 : ژوکر توخل را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های بروسیا مونشن گلادباخ و بایرن مونیخ در بازی هفته سوم بوندس‌لیگا از ساعت 20 امشب به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این دیدار که توسط دو تیم با پاسکاری متعدد و با یک جریان سرگرم کننده دنبال می‌شد، با برتری میزبان به پایان رسید.

1919540

مونشن گلادباخ در دقیقه 30 روی ارسال کرنر موفق به گلزنی شد. ارسال آلاسان پلیا با ضربه سر مکسیمیلیان ووبر همراه شد تا در نزدیکی محوطه جریمه و دور از مدافعان بایرن توپ به ایتاکورا برسد. او که خودش را به سختی به توپ رسانده بود به زیر توپ ضربه زد و توپ از بالای سر اسون اولرایش وارد دروازه شد.

بایرن 9 دقیقه پس از گل مونشن گلادباخ فرصت داشت تا بازی با به تساوی برساند اما تیرک دروازه مانع شد. توماس مولر پس از دریافت پاس لروی سانه با شوتزنی به سمت دروازه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما توپ به تیرک برخورد کرد و دفع شد.

1919541

مونشن گلادباخ برتری مقابل بایرن را تا پایان نیمه اول حفظ کرد و با همین نتیجه به رختکن رفت اما نیمه دوم بازی ورق به سود باوارایی‌ها برگشت.

بایرن نیمه دوم را متفاوت‌تر از نیمه اول آغاز کرد و تلاش زیادی داشت تا نتیجه بازی را تغییر بدهد. اولین فرصت جدی بایرن در این بازی توسط مولر صورت گرفت که ضربه او در دقیقه 56 با فاصله بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت. 2 دقیقه پس از این حمله بایرن بالاخره به گل تساوی رسید.

1919542

لروی سانه ارسال فنی و حساب شده یاشوا کیمیش را در فاصله نزدیک با دروازه به خوبی کنترل کرد و در موقعیت تک به تک موفق شد توپ را در کنار دستان موریتز نیکلاس عبور بدهد و گلزنی کند.

بایرن بعد از این گل می‌توانست توسط سرژ گنابری هم به گل برسد اما پس از ارسال کنراد لایمر و ضربه گنابری، دروازه بان حریف به موقع از دروازه خارج شد و این فرصت را مهار کرد.

1919543

مقاومت مونشن گلادباخ برای برابر مگه داشتن نتیجه تا دقیقه 87 ادامه داشت و ماتیاس تل موفق شد گل دوم بایرن را در این دقیقه به ثمر برساند. دومین گل بایرن هم با ارسال کیمیش به ثمر رسید و تا موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را باز کند.

بایرن پس از این گل هم همچنان فشار روی دروازه حریف را حفظ کرد و در نهایت موفق شد با یک کامبک دیدنی با نتیجه 2-1 در این دیدار برای سومین بازی متوالی این فصل به پیروزی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها