کد خبر : 1962494 | 11 شهریور 1402 ساعت 18:10 | 34.9K بازدید | 56 دیدگاه

هی نیاییم بگوییم مشکل مشکل

آنها بنزما دارند ما هم طارمی و قایدی داریم

امیر قلعه نویی می‌گوید دوست ندارد مدام از مشکلات تیم ملی بگوید و تلاش می‌کند با امکانات موجود و نیروی انسانی ایران کار رادپیش ببرد.

آنها بنزما دارند ما هم طارمی و قایدی داریم

به گزارش "ورزش سه"، این روزها امکانات و هزینه‌های فوتبال عربستان و فراهم کردن بهترین زیرساخت‌ها در کل فوتبال جهان زبانزد شده و این اتفاق موضوع مورد سوال خبرنگاران از امیر قلعه‌نویی شد. او در پاسخ به اینکه مانچینی به تیم ملی عربستان آمده و مقایسه ایران با این تیم و لیگ‌شان در این روزها زیاد است، گفت: ما از خیلی از مسائل عقبیم. من در سال ۸۵میلادی در قطر بازی می‌کردم. وقتی قطر آن موقع را با الان مقایسه می‌کنم باورم نمی‌شود. ولی ما یک چیز خیلی خوبی داریم و آن معرفت‌ است که ایرانی‌ها در شرایط سخت دارند و نیروی انسانی خوب.

سرمربی تیم ملی در مورد پخش بازی‌های لیگ عربستان در ایران گفت: بله همه کشورها هزینه می‌کنند. برای اولین بار دیدم رسانه ملی بازی الهلال و الاتحاد را نشان داد. این به خاطر توجه و هزینه‌هایی است که شده ولی ما هم بازیکنان بزرگی داریم‌. از نظر ساختاری، زیرساخت و برنامه‌ریزی نیاز داشتیم که با تیم‌های بهتری بازی کنیم اما این دست من نبود.

او در مورد اینکه دوست ندارد مدام از مشکلات حرف بزند توضیح داد: یک سری مشکلات مالی هست اما هی نیاییم بگوییم مشکل، مشکل! باید با شرایط موجود نهایت تلاش‌مان را بکنیم. فدراسیون و کادرفنی، همه تلاش می‌کنیم که نتایج خوبی بگیریم. من آن آدم نیستم که مشکلات را مدام بگویم و فرار رو به جلو کنم. شرایط‌مان از خیلی مسائل عقب‌تر است. اگر آنها بنزما را دارند ما هم طارمی و آزمون و محبی و قایدی را به عنوان لژیونر داریم. واقعیت هم این است که آنها در حال پیشرفتند اما نباید خودزنی کنیم. نیاز داریم زیرساخت‌های‌مان درست شود. من این را ۱۵سال پیش می‌گفتم و آنهایی که می‌خواستند حمله کنند گفتند این کار بلد نیست بکند.

دیدگاه‌ها