کد خبر : 1962391 | 11 شهریور 1402 ساعت 11:53 | 47K بازدید | 47 دیدگاه

معارفه ستاره پرتغالی بارسا: دنبال قهرمانی هستم! (عکس)

مراسم معارفه ژوائو کانسلو، ستاره پرتغالی جدید بارسلونا، دقایقی قبل با حضور خوان لاپورتا و دکو برگزار شد.

معارفه ستاره پرتغالی بارسا: دنبال قهرمانی هستم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کانسلو که نیم فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در بایرن مونیخ سپری کرده بود دیگر تمایلی به ادامه حضور در منچسترسیتی و کار با پپ گواردیولا نداشت و دنبال ترک این باشگاه بود. 

از ابتدای پنجره نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی درباره احتمال پیوستن او به بارسا به گوش می‌رسید و در نهایت این ژاوی بود که از مدیران این باشگاه خواست تا هرچه زودتر و به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن باشند. 

هرچند این اتفاق چندان زود هم رخ نداد و شرایط مالی این باشگاه به شکلی پیش رفت که بارسا در نهایت در ساعات پایانی پنجره تابستانی موفق شد توافق با سیتی را نهایی کند و این ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد. 

1919173

خوان لاپورتا در مراسم معارفه این بازیکن به خبرنگاران حاضر گفت: «ژوائو کانسلو مدافع کناری خارق‌العاده‌ای است که تجربه زیادی دارد. او بازیکنی است که ژاوی می‌خواست. انتقال کانسلو به اینجا کار دشواری بود و من می‌خواهم از او به خاطر تمایلی که به حضور در این باشگاه نشان داد تشکر کنم.»

دکو هم درباره انجام این انتقال اضافه کرد: «من واقعا از این که توانستم ژوائو کانسلو را به خدمت بگیریم خوشحال هستم. او هموطن من است. این تیم با جذب او حالا از تعادل بسیار بیشتری برخوردار است و این همان چیزی است که سرمربی بارسا به دنبالش بود. جذب این دو بازیکن تنها به لطف تلاش باشگاه و علاقه هردوی آنها به حضور در این تیم میسر شد.»

1919175

کانسلو هم پس از امضای نمادین قرارداد با بارسا اظهار داشت: «بودن در بارسا رویایی است که حالا برای من به واقعیت تبدیل شده است. وقتی بارسا تماس گرفت، فقط به حضور در این تیم فکر می‌کردم. اینجا باشگاهی فوق العاده است که سازگاری بسیاری با ذهنیت و روحیه من دارد. می‌دانم که می‌توانم توانایی‌هایم را در اختیار این تیم بگذارم. تا جایی که بتوانم تلاش خواهم کرد تا به بارسا برای پیشرفت و قهرمانی کمک کنم.»

دیدگاه‌ها