کد خبر : 1962388 | 11 شهریور 1402 ساعت 11:35 | 60.8K بازدید | 60 دیدگاه

معارفه رسمی ستاره جدید بارسا: به رویایم رسیدم! (عکس)

مراسم معارفه ژوائو فلیکس، ستاره جدید بارسلونا، دقایقی قبل با حضور خوان لاپورتا و دکو آغاز شد.

معارفه رسمی ستاره جدید بارسا: به رویایم رسیدم! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدتی قبل به صورت جدی در تلاش بود تا بتواند فلیکس را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی از اتلتیکو مادرید به خدمت بگیرد. 

شرایط مالی این باشگاه باعث شد که تردیدهایی درباره احتمال انتقال این بازیکن به وجود بیاید اما آنها در نهایت موفق شدند در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات که شب گذشته بسته شد، این ستاره پرتغالی را به جمع بازیکنان‌شان در این فصل اضافه کنند. 

فلیکس دقایقی قبل در ورزشگاه بارسا حاضر شد تا عکس‌هایی به یادگار در کنار لاپورتا و دکو بگیرد و به صورت رسمی به عنوان بازیکن جدید این تیم در فصل جدید معارفه شود. 

1919138

لاپورتا در این مراسم درباره جذب این ستاره پرتغالی گفت:« می‌خواهم از ژوائو فلیکس به خاطر این که صبور بود و تا آخر صبر کرد تشکر کنم. می‌دانم که او بازیکن بسیار خوبی است و در اینجا به خوبی سازگار خواهد شد.»

دکو هم درباره این بازیکن اضافه کرد: «همه ما از این که ژوائو فلیکس به جمع ما پیوسته خوشحال هستیم. می‌دانیم که او از چه کیفیت و ویژگی‌هایی برخوردار است و من اطمینان دارم که به ما کمک بسیاری خواهد کرد.»

پس از آن نوبت به فلیکس رسید که درباره امضای قرارداد با باشگاه جدیدش صحبت کند: «از این که اینجا هستم بسیار خوشحالم. همانطور که پیش از این گفته بودم، بودن در این تیم همیشه رویای من بوده و حالا که به واقعیت تبدیل شده دوست دارم تا جایی که می‌توانم به بارسا کمک کنم. 

1919147

پدرم، برادرم و من همیشه طرفدار پروپا قرص بارسلونا بودیم. من از زمانی که بسیار کوچک بودم رویای پوشیدن پیراهن این تیم را در سر داشتم.»

این ستاره پرتغالی سپس مشغول انجام حرکات تکنیکی با توپ شد تا مهارتش را مقابل دوربین‌ها و خبرنگاران بسیاری که برای پوشش این مراسم آمده بودند به نمایش بگذارد.

1919148

دیدگاه‌ها