کد خبر : 1962296 | 12 شهریور 1402 ساعت 04:57 | 17.3K بازدید | 27 دیدگاه

جوان‌های لیگ برتر صدرنشین شدند

مورایس و کلیشه شکسته فوتبال ایرانی

نتایج درخشان سپاهان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر می‌تواند کمک بزرگی به همتایان ایرانی او باشد.

مورایس و کلیشه شکسته فوتبال ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با کسب چهار پیروزی متوالی با ۱۲ امتیاز در صدر جدول لیگ بیست و سوم قرار گرفته است تا آنها حالا با بازدهی صددرصد سراغ تعطیلات لیگ برتر بروند و استراحت کنند.

سپاهان در حالی چهار برد مقابل تراکتور، ذوب آهن، استقلال و پیکان کسب کرد که این تیم در هر بازی یکی از جوانان خود را به عنوان پدیده معرفی کرد.

محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد، ارشیا سرشوق، آریا یوسفی و... تنها بخشی از اسامی بازیکنانی است که مورایس در جهار هفته ابتدایی لیگ برتر به آنها فرصت بازی داد تا نشان دهد می‌توان با بازیکنان غیرمطرح ولی خوش آتیه نیز در مهم‌ترین بازی‌ها به پیروزی رسید.

1918219

فرمول ساده‌ای که در نقل و انتقالات لیگ برتر در چند فصل اخیر رعایت نمی‌شود تا تیم‌ها تصور کنند خریدهای بزرگ تضمینی قطعی برای موفقیت آنهاست.

سرمربی پرتغالی سپاهان نشان داد تمام بازیکنانی که در تمرین شرکت می‌کنند برایش یکسان هستند تا همین امر سرمشق مهمی برای او و فوتبال کشور محسوب شود.

شاید لازم باشد مربیان داخلی و خارجی شاغل در لیگ برتر با الگوبرداری از مورایس دیگر ترسی بابت استفاده از گزینه‌های جوان نداشته باشند و راحت‌تر بتوانند بدون توجه به اسم و حاشیه‌های نیمکت‌نشینی آنها تصمیم‌گیری کنند.

دیدگاه‌ها