کد خبر : 1962145 | 10 شهریور 1402 ساعت 11:50 | 65.9K بازدید | 64 دیدگاه

قنبرزاده: قانون را دور زدند؛

عجیب‌ترین قرارداد لیگ ایران در کمیته انضباطی

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال از وجود یک قرارداد عجیب در لیگ برتر خبر داد.

عجیب‌ترین قرارداد لیگ ایران در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه در فصل جدید لیگ برتر ثبت قرارداد ارزی برای تمام بازیکنان ممنوع اعلام شده و باشگاه‌ها نمی‌توانند چنین کاری انجام بدهند، اما طی یک هفته اخیر شایعه‌ای مطرح شد که یک بازیکن لیگ برتری قراردادش را به شکلی بسته که ارزی نیست، اما مبلغ ریالی آن با نوسان قیمت دلار تغییر می‌کند که این خبر عجیب با واکنش نایب رئیس فدراسیون فوتبال مواجه شد.

منصور قنبرزاده صبح امروز در برنامه ورزشگاه شبکه پنج در این باره عنوان کرد: با وجود اینکه در قوانین نقل و انتقالات صراحتا آمده قراردادها نباید به‌صورت ارزی باشد و بازیکن ایرانی که اصلا نباید چنین شرایطی داشته باشد، اما در یک باشگاه به شکلی قرارداد بستند که دور زدن قانون بود و ارزی می‌شد و صرفا قرارداد مالی به طور ارزی نوشته نشده بود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: قرارداد آن بازیکن به طور ریالی بسته شده ولی در آن آمده طبق نوسان قیمت ارز خواهد بود که سازمان بازرسی در این باره با ما مذاکره کرد.

قنبرزاده تاکید کرد: قطعا در این قرارداد از دستورالعمل نقل و انتقالات تخطی شده و ما این مورد را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، براساس وظایفی که این کارگروه دارد، منتقل کردیم.

دیدگاه‌ها