کد خبر : 1961982 | 09 شهریور 1402 ساعت 14:06 | 48.3K بازدید | 35 دیدگاه

انتقال به برایتون

تصمیم نهایی جانشین مسی مشخص شد

آنسو فاتی به باشگاه بارسلونا اطلاع داد که راهی برایتون می شود و پیشنهاد سویا را رد کرده است.

تصمیم نهایی جانشین مسی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، مهاجم 20 ساله بارسلونا، بالاخره تصمیم گرفت به لیگ برتر و باشگاه برایتون برود. تیم انگلیسی حدود 5 میلیون از دستمزد این بازیکن را برای انتقال یک ساله قرضی (معادل 80 درصد کل دستمزدش) پرداخت خواهد کرد؛ رقمی که سویا قادر نبود با آن برابری کند. مابقی دستمزد به عهده بارسلونا خواهد بود.

1918363

در حالی که او شب گذشته با انتقال به برایتون موافقت کرده بود، رسیدن پیشنهاد از سویا باعث شد کمی تردید کند و از باشگاه انگلیسی برای پاسخ نهایی فرصت بخواهد. پیشنهاد مالی سویا کمتر بود، اما آنسو نیز تا آخرین لحظه تمام آنچه را که باشگاه سویا می‌توانست برای او فراهم کند، چه در سطح ورزشی و چه در سطح فردی، در نظر گرفت.

1910831

در نهایت ولی قدرت مالی برایتون بیشتر بود، ضمن اینکه تماس روبرتو دی زربی (مربی برایتون) و اصرار های ژرژ مندس (ایحنت) نیز در تصمیم نهایی او نقشی کلیدی داشتند. روبرتو دی زربی تا پنج مورد با آنسو فاتی تماس گرفت تا برایش در مورد برنامه های تاکتیکی تیم و نقش او در آن توضیح بدهد.

سرمربی ایتالیایی برایتون عاشق این مهاجم ملی پوش اسپانیایی است و وقتی متوجه شد او در فهرست فروش بارسا حضور دارد، درنگ نکرد و تمام تلاش خود را برای جذب او انجام داد.

دیدگاه‌ها