کد خبر : 1961948 | 09 شهریور 1402 ساعت 12:26 | 60.3K بازدید | 22 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

تماس لحظه آخری قهرمان اروپا با شماره 10 بارسا

دیشب اعلام شد که آنسو فاتی با برایتون تمام کرده اما طبق ادعای موندودپورتیوو، مهاجم بارسا حالا یک پیشنهاد خوب از اسپانیا هم دارد: سویا، قهرمان لیگ اروپا.

تماس لحظه آخری قهرمان اروپا با شماره 10 بارسا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که رسانه های اسپانیایی ادعا کردند آنسو فاتی که با تاتنهام در حال مذاکره بود، با برایتون به توافق رسیده است. در واقع یک تماس از روبرتو دی زربی، مربی برایتون، کافی بود تا فاتی برای رفتن به این تیم متقاعد شود. ستاره بارسا که بسیار دوست داشت در این تیم بماند، در نهایت پس از نیمکت‌نشینی در سه بازی متوالی لالیگا به این نتیجه رسیده که بهترین راه جدایی است. انتقال او البته قرضی و بدون بند خرید خواهد بود.

1911038

در حالی که به نظر می رسید فاتی راهی برایتون خواهد شد، شب گذشته در آخرین ساعات پیشنهادی از یک تیم مطرح اسپانیایی به فاتی رسید تا او شدیدا وسوسه شود. موندودپورتیوو ضمن طرح این ادعا نام تیم موردنظر را سویا اعلام کرد. قهرمان هفت دوره لیگ اروپا که این روزها در بحران به سر می برد.

1907127

در یکی دو ماه اخیر بحث هایی در مورد علاقه اتلتیکو به فاتی منتشر شده بود ولی هرگز کار به مذاکره رسمی نکشید. از آنجا که بارسا قصد خرید ژوائو فلیکس را دارد، به نظر می رسید باشگاه لالیگایی اتلتیکو باشد ولی در واقع سویا سخت به دنبال جذب فاتی است. اکنون شماره 10 بارسلونا باید تا ساعات آتی تصمیم نهایی خود را بگیرد؛ برایتون یا ماندن در لالیگا و بازی برای قهرمان لیگ اروپا.

دیدگاه‌ها