کد خبر : 1961942 | 09 شهریور 1402 ساعت 11:25 | 62.3K بازدید | 16 دیدگاه

تمجید ایجنت سرشناس از آزمون و طارمی: منتظر بودیم!

آندره‌آ پلگاتی، مدیر برنامه سرشناس ایتالیایی، از سردار آزمون و مهدی طارمی و حضورشان در فوتبال ایتالیا صحبت کرد.

تمجید ایجنت سرشناس از آزمون و طارمی: منتظر بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، شاید چند هفته پیش کمتر کسی فکر می‌کرد که دو ستاره فوتبال ایران در لیگ ایتالیا حضور پیدا کنند و فصل پیش‌رو را در رقابت‌های سری آ پشت سر بگذارند. 

آزمون با قراردادی قرضی از بایرلورکوزن به صورت رسمی به رم پیوست تا تحت هدایت ژوزه مورینیو و در کنار بازیکنان بزرگی مانند روملو لوکاکو بازی کند و حالا طارمی هم در یک قدمی پوشیدن پیراهن میلان قرار دارد. 

پلگاتی درباره شرایط آزمون گفت: «او از نظر تکنیکی همیشه مورد تمجید و تحسین چند باشگاه ایتالیایی بوده است، از زمانی که در روبین کازان و زنیت حضور داشت. رم در سال 2021 هم به این بازیکن علاقه داشت اما مبلغ مدنظر زنیت خیلی بالا بود و کار را سخت کرد. 

1915861

آزمون در تابستان 2022 به لورکوزن رفت که پروژه جذابی داشت و در لیگ قهرمانان هم بازی می‌کرد و در این تابستان بود که چند باشگاه ایتالیایی شرایط او را زیر نظر داشتند اما هیچکدام به جدیت رم نبودند. او همیشه رویای کار با ژوزه مورینیو را داشت و وقتی این فرصت پیش آمد، تردید نکرد.»

او همچنین با اشاره به مذاکرات میلان و پورتو بر سر انتقال طارمی اضافه کرد:«ما در روزهای اخیر چیزهای بسیاری درباره طارمی خواندیم. روند این مذاکرات بسیار سخت اما جذاب است چون پورتو حتی برای فروش بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است هم سختگیری می‌کند.»

دیدگاه‌ها