کد خبر : 1961911 | 09 شهریور 1402 ساعت 08:25 | 65.4K بازدید | 43 دیدگاه

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی نهایی می‌شود

انتقال طارمی به میلان - آخرین آپدیت

آلفردو پدالا، خبرنگار مشهور ایتالیایی، از روند مثبت مذاکرات میلان و مهدی طارمی خبر داد.

انتقال طارمی به میلان - آخرین آپدیت

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا روز جمعه بسته خواهد شد. باشگاه‌های مختلف در روزهای پایانی برای تکمیل پروژه‌های نقل و انتقالاتی‌شان تلاش می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود ظرف 48 ساعت آینده انتقال‌های بزرگی را شاهد باشیم. به احتمال زیاد یکی از این انتقال‌های بزرگ، حضور مهدی طارمی در میلان خواهد بود.

مذاکرات میلان و پورتو برای انتقال ستاره ایرانی طی روزهای اخیر با جدیت بالاتری در حال انجام است و طبق گفته آلفردو پدالا، روسونری پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این خرید مهم را نهایی خواهد کرد.

1918252

این خبرنگار مشهور ایتالیایی در گزارش خود به آخرین تحولات بازار در روزهای پایانی اشاره کرده و در خصوص تیم میلان گفت: "راده کرونیچ با وجود داشتن پیشنهاد از لیون و فنرباغچه در آستانه تمدید قرارداد با میلان قرار دارد. این باشگاه همچنین روی خرید مهدی طارمی متمرکز شده و احتمالا این انتقال را به زودی نهایی کند. در صورت انتقال طارمی به میلان مونزا برای جذب لورنزو کولومبو اقدام خواهد کرد."

پدالا همچنین از احتمال یک خرید جدید برای یوونتوس خبر داد: "دووان زاپاتا در آستانه انتقال به یوونتوس قرار دارد و بیانکونری تلاش می‌کند تا ستاره آتالانتا را پیش از بسته شدن پنجره به خدمت بگیرد. این در حالی است که لئوناردو بونوچی همچنان به دنبال تیم جدید است."

دیدگاه‌ها