کد خبر : 1961878 | 09 شهریور 1402 ساعت 01:12 | 61.2K بازدید | 43 دیدگاه

ستاره اسپانیایی چمدان بست: خداحافظ بارسا!

آنسو فاتی بارسلونا را در ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی به سوی برایتون ترک می‌کند.

ستاره اسپانیایی چمدان بست: خداحافظ بارسا!

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارش بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی، آنسو فاتی در این فصل دیگر پیراهن بارسلونا را به‌تن نخواهد کرد. مهاجم اسپانیایی‌ تا ژوئن 2024 به صورت قرضی در برایتون بازی خواهد کرد.

تمایل به حضور بیشتر در بازی‌ها و علاقه سرمربی به او به عنوان بازیکن اصلی تیم، منجر به جدایی این بازیکن 20 ساله از بارسا شده است.

به گزارش مارکا، آنسو فاتی با وجود اینکه تا این هفته مخالف خروج از بارسا بود، بالاخره چمدان‌هایش را جمع می‌کند. او پیشنهاداتی در هفته‌های گذشته داشت که در نهایت تصمیمش عوض شد.

1918204

در سه بازی انجام شده لالیگا، بازیکن ملی پوش هیچ مسابقه‌ای را به عنوان بازیکن ترکیب اصلی شروع نکرده و در مجموع 47 دقیقه بازی کرده است: 11 دقیقه مقابل ختافه، 22 دقیقه مقابل کادیز و 14 دقیقه برابر ویارئال.

علیرغم غیبت رافینیا به دلیل محرومیت در دو بازی، او به میدان نرفت، زیرا ژاوی لامینه یامال 16 ساله را به عنوان جانشین بازیکن  برزیلی انتخاب کرده بود. فاتی با بررسی احتمال پایداری چنین وضعیتی تا پایان فصل تصمیم گرفت که از بارسا جدا شود.

در نهایت او برایتون را انتخاب کرد، جایی که امیدوار است زیر نظر روبرتو دی‌زربی نقش مهم تری داشته باشد و بازیکنی قابل توجه در ترکیب اصلی باشد.

خروج فاتی با قرارداد قرضی جدا می‌شود و از ژوئن 2024 به بارسلونا بازخواهد گشت.  در بارسا، همانطور که ژاوی چندین بار تکرار کرده، او یک میراث محسوب می شود: باشگاه پیشنهاد 150 میلیون یورویی برای فاتی را در سال 2020 رد کرد!

او کمتر از یک سال پیش قراردادش را تا ژوئن 2027 تمدید کرد و با بند یک میلیارد یورویی جدایی او به صورت قطعی عملا منتفی شد.

دیدگاه‌ها