کد خبر : 1961842 | 09 شهریور 1402 ساعت 00:06 | 22K بازدید | 14 دیدگاه

او اجازه خداحافظی و جمع کردن وسایل را هم نداشت

افشای رفتار عجیب تاتنهام با کین: بیرونش انداختند!

گفته می شود باشگاه تاتنهام قبل از انتقال به بایرن مونیخ به هری کین اجازه جمع آوری وسایل و خداحافظی با هم تیمی هایش را نداده است.

افشای رفتار عجیب تاتنهام با کین: بیرونش انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، این مهاجم 30 ساله اواخر مرداد با قراردادی به ارزش 85 میلیون پوند (109 میلیون دلار) تاتنهام را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد تا به حضور 19 ساله خود در باشگاه لندنی خاتمه دهد.

به گزارش تلگرام، باشگاه تاتنهام در آخرین روز حضور کین در لندن رفتار دور از انتظاری با او داشته و به این بازیکن اجازه خداحافظی با هم تیمی هایش را نداده است.

هری کین در روز انتقالش به بایرن مونیخ ساعات پر استرس و عجیبی را پشت سر گذاشت. در همان روز او اجازه حضور در تمرین و جمع آوری وسایلش را هم پیدا نکرد و بدون خداحافظی با هم تیمی های سابقش راهی مونیخ شد. باشگاه تاتنهام ترجیح داده در مورد این رفتار عجیب سکوت کرده و توضیحی ارائه نکند.

1918131

کاپیتان تیم ملی انگلیس از ابتدای نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه باشگاه بایرن مونیخ قرار داشت. تاتنهام تلاش زیادی برای حفظ او انجام داد اما در نهایت رکوددار قهرمانی در بوندس لیگا موفق شد زمینه را برای یکی از مهمترین انتقال‌های فصل مهیا کرده و کین را به عنوان جانشین روبرت لواندوفسکی به خدمت بگیرد.

مهاجم سابق تاتنهام یک سال بعد از خرید ناموفق سادیو مانه از لیورپول راهی بایرن مونیخ شده و می خواهد جای خالی مهاجم لهستانی را که فصل گذشته به بارسا منتقل شد را پر کند؛ او در سه بازی اول خود برای تیم جدیدش سه گل زده تا نشان دهد می توان روی گلزنی هایش حساب باز کرد.

دیدگاه‌ها