کد خبر : 1961827 | 08 شهریور 1402 ساعت 23:21 | 44.7K بازدید | 206 دیدگاه

تلاش تاتنهام برای جذب دقیقه نودی فاتی

پدیده بارسلونا جانشین هری کین می‌شود

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی آنسو فاتی دوست دارد طی انتقالی قرضی راهی تاتنهام شود.

پدیده بارسلونا جانشین هری کین می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آنسو فاتی، ستاره 20 ساله بارسلونا، دوست دارد بازی در لیگ برتر را هم تجربه کند. باشگاه تاتنهام در تلاش است تا این بازیکن را طی انتقالی قرضی به خدمت بگیرد.

با نزدیک شدن به روز جمعه که آخرین مهلت نقل و انتقالات تابستانی است شایعات به اوج خود رسیده است. موضوع جدایی فاتی اما به گونه ای پیش می رود که می توان وقوع آن را پیش بینی کرد. پدر آنسو نقش تعیین کننده ای در این مورد دارد و در حال مذاکره برای اتخاذ بهترین تصمیم ممکن است.

1907127

بعد از شکست در پروژه حفظ هری کین، جذب فاتی می تواند کمی فشار هواداران از روی مدیریت تاتنهام را کم کند. این تیم عصر روز سه شنبه با قبول شکست مقابل فولام در اولین دور از جام اتحادیه حذف شد و در حال حاضر خود را آماده بازی روز شنبه در خانه برنلی می کند.

آنسو فاتی که فصل گذشته در مقاطعی به شدت از بازی نکردن در بارسا رنج می برد می تواند در تاتنهام فرصت بازی بیشتری داشته باشد. پدر او در آن مقطع به صورت علنی مصاحبه هایی علیه ژاوی انجام داد که تاثیری در ذهنیت این مربی نداشت.

فاتی از سال 2019 به تیم بزرگسالان بارسلونا راه یافت و با وجود اینکه تنها 20 سال سن دارد اما 112 بار برای آبی اناری ها به میدان رفته و  29 گل هم به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها