کد خبر : 1961705 | 08 شهریور 1402 ساعت 15:02 | 28.1K بازدید | 22 دیدگاه

یک بازیکن 21 ساله رهبر خط میانی سپاهان!

محمد قربانی در روزهایی که محمد کریمی و امید نورافکن حضور ندارند، مسئولیت سنگینی را عهده‌دار شده است.

یک بازیکن 21 ساله رهبر خط میانی سپاهان!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در روزهای پایانی پنجره تابستانی فصل گذشته بود که ژوزه مورایس چند هفته پس از حضور در فوتبال ایران و در آخرین روزهای پنجره زمستانی دست روی یک بازیکن جوان نساجی مازندران گذاشت. 
در لیگ بیست و دوم کسی تصور نمی‌کرد قربانی جوان که در نساجی هم فرصت آنچنانی به دست نیاورده بود، در ترکیب سپاهان و در میان ستاره‌های پرتعداد این تیم در خط میانی شانس بازی به دست بیاورد، اما این هافبک ٢١ ساله اولین بازی فیکس خود را در هفته هفتم مقابل هوادار انجام داد و وقتی فصل تمام شد در نیمی از مسابقات حاضر شده بود. 
حالا در فصل جدید مورایس با توجه به عملکرد این بازیکن در فصل گذشته اعتماد بیشتری به او دارد و از هفته ابتدایی یکی از بازیکنان اصلی خط میانی تیم پرمهره سپاهان بوده است. 

1917892

اما نکته قابل توجه درباره قربانی که از قد و قامت و فیزیک خوبی هم برخوردار است و در بازیسازی و نبردهای هوایی نیز خوب عمل می‌کند، اتفاقات چند هفته اخیر و مصدومیت محمد کریمی و محرومیت فرشاد احمدزاده است که او را به رهبر خط میانی سپاهان آن هم در ٢١ سالگی بدل کرده است.

روز گذشته در شرایطی سپاهان با نتیجه ٣ بر ١ موفق به شکست پیکان شد که محمد قربانی در کنار ارشیا سرشوق و محمدجواد حسین نژاد که هر دو ٢٠ ساله هستند، رهبر خط میانی طلایی‌پوشان اصفهانی بود و در یک روز سخت دیگر توانست با سربلندی از زمین مسابقه خارج شود. 
به نظر می‌رسد قربانی در فصل جدید یکی از مهره‌های تغییرناپذیر خط میانی سپاهان است و حتی بازگشت کریمی و نورافکن هم او را از ترکیب اصلی دور نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها