کد خبر : 1961605 | 08 شهریور 1402 ساعت 05:42 | 20.3K بازدید | 8 دیدگاه

پشت پرده انتقال هری کین از زبان رومینیگه

کارل هاینز رومنیگه در مورد نحوه ترغیب هری کین برای پیوستن به بایرن، به تفصیل مصاحبه کرده است.

پشت پرده انتقال هری کین از زبان رومینیگه

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ هوشمندانه و با برنامه وارد معامله انتقال هری کین شده بود. آنطور که رومینگه میگوید، او شخصا تماس اول را با او داشته است: “همه ما از روز اول در کمیته نقل و انتقالات خود توافق کردیم که می‌خواهیم این انتقال را انجام دهیم. آن موقع هرکس وظیفه خود را داشت، وظیفه من حفظ ارتباط با هری بود. 

من خیلی با او صحبت کردم و بلافاصله متوجه شدم که او چه پسر خوبی است. اولین تماس را زمانی گرفتم که او هنوز در تعطیلات باهاما بود. به او پیام دادم که می‌خواهم تلفنی با او صحبت کنم و او در عرض دو دقیقه جواب داد، که در دنیای واتس اپ معمول نیست. در ادامه به او گفتم: ما هر کاری انجام می‌دهیم تا این انتقال اتفاق بیفتد زیرا همه ما متقاعد شده‌ایم که تو برای ما مهم‌‍ترین فرد در کل بازار نقل و انتقالات هستی.

1916583

من همچنین در مورد انتقال خودم به اینتر در سال 1984 به او گفتم. من همه چیز داشتم. در بایرن، من عملاً پادشاه بودم، اما همچنان می‌خواستم این تجربه جدید را در خارج از کشور به دست بیاورم. به او گفتم که این انتقال برای من هم آسان نبود. هری کین به دلایلی برای ما یک انتقال ضروری بود. در طول مذاکرات، به جان (دریسن) نیز گفتم که دست ما کاملا باز است و 10 میلیون یورو این طرف و آن طرف نباید جلوی این انتقال را بگیرد، زیرا هری کین علاوه بر کیفیت فوتبالی خود یک واقعیت بسیار مهم را برای ما به ارمغان می‌آورد: سلسله مراتب و این که چه تیمی در رأس قرار دارد!"

بایرنی‌ها که از سال قبل به دنبال خرید کین بودند، سرانجام موفق شدند او را با انتقالی 115 میلیون یورویی به خدمت بگیرند.

دیدگاه‌ها