کد خبر : 1961603 | 08 شهریور 1402 ساعت 03:16 | 29.5K بازدید | 41 دیدگاه

انتخاب عجیب: از این ستاره خلاق‌تر در انگلیس نیست!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که برونو فرناندز خلاق‌ترین بازیکن لیگ برتر انگلیس است و انتقادها از او اشتباه است.

انتخاب عجیب: از این ستاره خلاق‌تر در انگلیس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز از ابتدای فصل 24-2023 تا به حال یکی از بازیکنان کلیدی منچستریونایتد بوده و روندی که در چند فصل گذشته داشته را حفظ کرده است. 

با این حال، انتقادها از او با وجود تاثیری که روی دو گل یونایتد در جریان پیروزی 2-3 برابر ناتینگام فارست داشت همچنان ادامه دارد و این موضوع از نظر فردیناند به هیچ وجه منطقی نیست. 

این ستاره سابق یونایتد در این باره در پادکستش گفت: «من قسم می‌خورم که چنین حرف‌هایی هرگز باورم نمی‌شد. من با دهان باز و متعجب اینجا نشسته بودم و به این فکر می‌کردم که این آدم‌ها با چه جرات و جسارتی چنین صحبت‌هایی را درباره برونو فرناندز مطرح می‎‌کنند. 

1915265

او همین فصل گذشته خلاق‌ترین بازیکن حاضر در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بود. او تا همین مقطع از فصل هم همین شرایط را دارد. او اولین بازیکنی است که بیشتر از 10 موقعیت گل برای دیگر بازیکنان تیمش خلق کرده است. 

این بازیکن از زمانی که به یونایتد پیوسته با درخششی که در ترکیب این تیم داشته باعث شده که عملکرد هیچ بازیکن دیگری در این تیم از نظر خلق موقعیت گل، شانس‌های ایجاد شده و ارسال پاس گل به چشم نیاید.»

فرناندز از زمان پیوستن به یونایتد در سال 2020 تا به حال 65 گل و 55 پاس گل در 188 بازی در تمامی رقابت‌ها برای این تیم در کارنامه‌اش به ثبت رسانده است.

دیدگاه‌ها