کد خبر : 1961575 | 08 شهریور 1402 ساعت 03:00 | 23.4K بازدید | 42 دیدگاه

اگر گفتند دنبال جوانگرایی هستیم لبخند بزنید؛

گلایه تند مدیر روابط عمومی سپاهان از سازمان لیگ

مدیر روابط عمومی سپاهان با انتشار پستی نسبت به صادر نشدن کارت بازی احمدرضا موسوی، بازیکن آکادمی این باشگاه، معترض شده است.

گلایه تند مدیر روابط عمومی سپاهان از سازمان لیگ

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در شرایطی مقابل پیکان به برتری 3 بر یک دست یافت که لیست فهرست این تیم برای مسابقه تکمیل نشده بود و مورایس در شرایطی به این مسابقه پا گذاشته بود که 17 بازیکن در اختیار داشت.

صادق میرصالحیان، مدیر روابط عمومی تیم فوتبال سپاهان، در پایان این مسابقه با انتشار پستی نسبت به صادر نشدن کارت بازی احمدرضا موسوی که یکی از بازیکنان آکادمی باشگاه سپاهان به شمار می‌رود، اعتراض کرده و این اقدام را کارشکنی علیه سپاهان توصیف کرده است.

این پست به شرح زیر نوشته شده است:

بر یک به یک تمام هواداران سپاهان بزرگ؛
چهار بازی، چهار برد! این یک رکود است، اما رکود دیگر به کار گیری دو بازیکن جوان در دو بازی بود که قرار بود امروز به سه بازیکن در چهار بازی ارتقا یابد که به لطف دوستان و مدیران هوشمند و برتر ما انجام نشد. اگر شما شنیدید که می‌گویند می‌خواهیم جوانگرایی کنیم، فقط لبخند بزنید!

امشب قرار بود سید احمدرضا موسوی، بازیکن جوان و آینده‌دار و از محصولات آکادمی باشگاه سپاهان، در بازی مقابل پیکان بازی کند. اما علی‌رغم ثبت قرارداد بازیکن، سازمان لیگ از صدور آی دی کارت او و چند بازیکن جوان دیگر خودداری کرد. این در حالی است که حتی در مواردی که بر اساس ماده ۱۷ RSTP (تحریک به فسخ قرارداد) پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه‌ها بسته می‌شود ، از ثبت قرارداد بازیکنان جوان ممانعت به عمل نمی‌آید. 

حرکت امروز برای ضربه زدن به اساس باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است؛ حتی اگر به قیمت نابود کردن زندگی چند جوان و چند خانواده تمام شود!

1917704
مورایس در مصاف با ذوب آهن از محمدجواد حسین نژاد در ترکیب اصلی استفاده کرد و ارشیا سرشوق هم یکی دیگر از بازیکنان آکامی باشگاه است که شانس حضور در ترکیب سپاهان را طی 4 هفته اخیر به دست آورده است. مدیر روابط عمومی سپاهان ادعا می‌کند که در روز محرومیت فرشاد احمدزاده سرمربی سپاهان قصد استفاده از موسوی به عنوان یکی دیگر از بازیکنان آکادمی را داشته است.

دیدگاه‌ها