کد خبر : 1961566 | 08 شهریور 1402 ساعت 00:51 | 26.5K بازدید | 35 دیدگاه

توصیه ستاره سابق سیتی به پپ: باز هم هافبک بخر!

سرخیو آگوئرو، بازیکن سابق منچسترسیتی، می‌گوید پپ گواردیولا باید بازیکنان بیشتری را به خط میانی سیتی اضافه کند.

توصیه ستاره سابق سیتی به پپ: باز هم هافبک بخر!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که در نقل و انتقالات اروپا به عنوان یک باشگاه پرهزینه شناخته می‌شد، در تابستان امسال بیشتر از خرید بازیکنان جدید، شاهد جدایی بازیکنان قدیمی‌اش بود.

سیتی در هفته‌های گذشته یوشکو گواردیول، متئو کواچیچ و جرمی دوکو را جذب کرده و در مقابل شاهد جدایی ریاض محرز، آیمریک لاپورت، ایلکای گوندوگان و ماکسیمو پرونه بودند.

1917673

سرخیو آگوئرو، مهاجم سابق منچسترسیتی، می‌گوید این باشگاه باید بازیکنان بیشتری را در خط میانی جذب کند.

آگوئرو در گفت‌وگو با DAZN در این مورد اظهار داشت: "ما شاهد جدایی بازیکنان قابل توجهی مانند گوندوگان، ریاض و آیمریک بوده‌ایم که نقش‌های مهمی را برای سیتی در زمان‌های مختلف ایفا کرده‌اند. اضافه شدن گواردیول و کواچیچ قابل توجه است و عملکرد کول پالمر هم قابل قبول بوده است. علاوه بر این، خبر هیجان انگیز تمدید قرارداد برناردو سیلوا روحیه تیم را تقویت کرده است. با این حال معتقدم که سیتی باید هافبک و وینگرهای بیشتری را به خدمت بگیرد."

او با اشاره به خریدهایی که رقبای سیتی در لیگ برتر داشته‌اند، ادامه داد: "با دیدن اینکه چگونه تیم‌های دیگر خود را تقویت کرده‌اند و با توجه به برنامه فشرده مسابقات منچسترسیتی، بدیهی است که آن‌ها برای حفظ سطح عملکرد خود به جایگزین‌ها و چرخش بازیکنان در ترکیب نیاز دارند."

دیدگاه‌ها