کد خبر : 1961558 | 08 شهریور 1402 ساعت 00:30 | 26.3K بازدید | 131 دیدگاه

باید بیدار شویم و بدانیم باید چه کار کنیم؛

مورایس: شش بازیکنم را ندارم اما غُر نمی‌زنم!

سرمربی سپاهان معتقد است غیبت بازیکنان نباید باعث بهانه و اعتراض اعضای این تیم شود.

مورایس: شش بازیکنم را ندارم اما غُر نمی‌زنم!

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در شرایطی موفق شد پیکان را با نتیجه سه بر یک شکست بدهد که ۴۵ دقیقه با یک یار کمتر بازی می‌کرد. ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و به تمجید از عملکرد بازیکنان خود پرداخت.

ویدئو: 309482

بولت سپاهانبه بازیکنانم تبریک می‌گویم
مورایس در ابتدا گفت: با حریف خیلی خوبی روبرو بودیم. تیم ما باید کارهای زیادی برای پیروزی انجام می‌داد. بابت تلاشی که کردند تبریک می‌گویم؛ به خصوص که این تلاش در نیمه دوم به دلیل اینکه یک یار کمتر داشتیم، دو برابر بود. تمرکزمان در‌ نیمه دوم بسیار بیشتر بود‌. جا دارد یک‌بار دیگر بگویم با تیم خیلی خوبی روبرو بودیم؛ پیکان، یک تیم جنگنده، سریع و فوق‌العاده خوبی بود و سخت کار می‌کردند و انرژی خیلی خوبی داشتند. به بازیکنانم بابت بازی خوبی که در نیمه دوم به نمایش گذاشتند، تبریک می‌گویم.

بولت سپاهانزمانی نگران خواهم بود که ندانم چه کار کنم
مورایس در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد عمق خط دفاعی سپاهان، پاشنه آشیل این تیم باشد، عنوان کرد: من نگران نیستم، چون می‌دانم چه کار می‌کنیم. بالاخره اشتباه پیش می‌آید. من زمانی نگران خواهم بود که ندانم چه کار کنم. در حال حاضر کارمان را با آرامش انجام می‌دهیم. ما هم انسان هستیم و کامل نیستیم.

بولت سپاهانسال قبل هم کارمان را تمام کردیم 
او درباره کسب ۱۲ امتیاز در چهار بازی و اینکه آیا می‌توانند کار نیمه تمام سال گذشته را به پایان برسانند، گفت: باید بگویم ما پارسال کاری را که باید انجام می‌دادیم، دادیم و امسال در ادامه کار پارسال پیش می‌رویم. پارسال سپاهان قهرمان نشد. امسال می‌دانیم کجا هستیم اما نمی‌دانیم که قرار است کجا به پایان برسد. من آدمی نیستم که آینده را پیش‌بینی کنم اما امسال تیمی داریم که بازیکنان همکاری بهتری نشان می‌دهند و قولی هم که من داده بودم، همین بود. سازماندهی و کیفیت بهتری داریم و هر روز کار می‌کنیم تا بتوانیم بهتر شویم.

بولت سپاهاناین چالش، شخصیت تیم ما را نشان داد
مورایس درباره پیروزی سپاهان ده نفره اظهار داشت: ما راجع به کیفیت خودمان اطلاع کافی داریم و می‌دانیم که باید چه کار کنیم. همان‌طور که اشاره کردم، تیم پیکان از انرژی خیلی زیادی برخوردار بود و هر تیمی نمی‌تواند اینطور پرس کند. تیم ما هم در نیمه دوم کیفیت بهتری از خود نشان داد. ما باید عادت کنیم که بتوانیم با این چالش‌ها روبرو شویم؛ چالشی که نشان داد یک تیم چه شخصیتی دارد. شخصیت زیادی که از تیم ما دیدید این بود که بتواند بازی باخته را برگرداند و بعد با یک بازیکن کمتر بتوانیم برنده شویم. این اتفاق به خصوص در خارج از خانه نشان‌دهنده کیفیت بازیکنان است و باید به خاطر همین موضوع تبریک بگویم و به عنوان مربی از بازیکنانم تشکر کنم؛ من واقعا بابت رفتاری که از خودشان نشان دادند، خوشحالم.

1910936

بولت سپاهاننمی‌توانیم از خواب بیدار شویم و غر بزنیم
سرمربی سپاهان درباره غیبت ۶ بازیکن و همچنین مصدومیت کاوه رضایی توضیح داد: رضایی بازیکن خوبی است، اما متاسفانه ۶ ماه بازی نکرده بود؛ خیلی حیف بود که امروز او را در اختیار نداشتیم، چون زمان خوبی بود که به ما کمک کند، ولی متاسفانه با مصدومیت روبرو شد. همیشه چالش‌ها، مشکل محسوب نمی‌شوند. چالش‌ها، چیزهایی هستند که شما با آنها روبرو شوید و بدانید تا کجا می‌توانید پیش بروید و توانتان چقدر است. نمی‌توانیم از خواب بیدار شویم و اعتراض کنیم و غر بزنیم. باید بیدار شویم و بدانیم چه چیزی را می‌توانیم بهتر کنیم. یک بازیکن و حتی دو یا سه بازیکن از دست دادیم اما به همه بازیکنان اعتماد داریم و کاری هم که انجام می‌دهیم این است که بازیکنان را آماده کنیم که در هر لحظه‌ای که نیاز باشد، بتوانند کمک کنند؛ خوشبختانه همین اتفاق هم افتاد و باز هم بابت رفتاری که بازیکنان نشان دادند، تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها