کد خبر : 1961481 | 08 شهریور 1402 ساعت 02:30 | 19.4K بازدید | 27 دیدگاه

یک نبرد ویژه و یک جای خالی بزرگ

پرسپولیس - فولاد: آرامش سکوها بعد از کودتا!

از ساعت 21:30 چهارشنبه شب، فولاد پذیرای پرسپولیس در آخرین دیدار هفته چهارم خواهد بود.

پرسپولیس - فولاد: آرامش سکوها بعد از کودتا!

به گزارش "ورزش سه"، بازی دو تیم از جهاتی بسیار خاص است و هر دو تیم تلاش می‌کنند تا با بهترین عملکرد و بیشترین امتیاز، از زمین مسابقه خارج شوند.

با گذشت سه هفته، تیم فولاد هنوز بردی به دست نیاورده و بدون هیچ امتیازی، قعرنشین جدول لیگ است. هواداران فولاد بالاخره به آرزوی خود رسیدند و منصوریان، دیگر بر روی نیمکت قرمزهای اهواز نخواهد نشست. از ايمان مبعلی، حسین فرکی و محرم نویدکیا به عنوان جانشین علی منصور در اکثر رسانه‌ها نام برده شده و باید دید فولادی‌ها، با محمد خرمگاه چه فوتبالی را در برابر مدافع عنوان قهرمانی ارائه می‌دهند. به نظر می‌رسد بعد از این دیدار، سرمربی جدید برای فولاد انتخاب شود. شرایط فولاد اورژانسی است و منصوریان قربانی سکوها و هواداران خودی شد. شاید برای هر مربی ریسک بزرگی محسوب شود تا هدایت فولاد را با این شرایط وخیم برعهده بگیرد.

1910834

فولاد در سه بازی قبلی خود، تنها یک گل به ثمر رسانده و هشت گل خورده در کارنامه‌اش دارد که این شروع بدترین شروع یک تیم در هفته‌های آغازین تاریخ لیگ برتر است.

در سویی دیگر، پرسپوليس و یحیی آماده‌اند فولاد را از پیش رو بردارند تا همچنان بتوانند در کورس قهرمانی لیگ، باقی بمانند و دوباره مچ مورایس و سپاهان را بخوابانند. شاگردان گل‌محمدی در سه بازی اول خود، هفت امتیاز کسب کردند و با دو برد و یک تساوی، در حال حاضر در رتبه چهارم ایستاده‌اند. گل‌محمدی و تیمش، باید هر چه زودتر خود را از بند حواشی رها کنند و مراقب باشند تا اسیر حاشيه‌ها نشوند. در این شرایط البته وضعيت پرسپولیس از لحاظ مالی، اگر بد نباشد، خیلی خوب هم نیست و تعریفی ندارد.

1907285

صحبت از چمن‌های غیرمرغوب و غیرمطلوب هم تکراری است و گوش هیچ مسئولی، به این حرف‌های آشکار، بدهکار نیست! واقعا معلوم نیست که این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و باید تا چه موقعی چمن آزادی و اکثر تیم‌های لیگ برتر را همانند یک زمین گلف مشاهده کنیم؟ بسیار خنده‌دار است که با این اوصاف، مدعی میزبانی جام ملت‌های آسیا هم باشیم! تا چه زمانی باید دیدارهای سرخابی‌ها، بدون حضور تماشاگر برگزار شود؟ آیا شخصی و فردی در فدراسیون پیدا می‌شود که مشکلات فوتبال را با منطق و درایت، برطرف کند و پاسخگوی سوالات پر از ابهام اهالی فوتبال باشد؟ آیا هميشه قرار بر این است که مصاحبه‌های بعد از بازی بازیکنان، با گله و شکایت از حقوق و دستمزد خود همراه شود؟

سخن را کوتاه می‌کنیم؛ دیدار پرسپولیس و فولاد یک نبرد ویژه در اهواز است؛ چرا که هر دو تیم با حاشيه‌های اطراف خود سرگرمند و این موضوع، رقابت را پرحرارت‌تر از قبل می‌کند!

دیدگاه‌ها