کد خبر : 1961476 | 07 شهریور 1402 ساعت 19:40 | 33.7K بازدید | 47 دیدگاه

صحبت‌های سرمربی موقت فولاد پیش از بازی پرسپولیس

اولی گلادیسون، مربی برزیلی، مسئولیت فنی فولاد را در دیدار مقابل پرسپولیس بر عهده خواهد داشت.

صحبت‌های سرمربی موقت فولاد پیش از بازی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، اولی گلادسیون، مربی فولاد، در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای تیمش برابر پرسپولیس، اظهارکرد:

بولت فولادبا یکی از بهترین تیم‌های آسیا بازی داریم
ما می‌دانیم فردا بازی سختی داریم و می‌دانیم برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیایی بازی داریم. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. ما هم تیم خوب و باروحیه‌ای هستیم. انتظار یک بازی بزرگ را برای فردا داریم و امیدوار به برد هستیم. 

بولت فولادبرخلاف انتظارات تا کنون امتیازی نگرفته‌ایم

طبیعی است که برخلاف انتظارات امتیازی کسب نکرده‌ایم و نقطه اوج ما مقابل تیم ملوان بود و نتوانستیم این مسئله را حل کنیم. البته در بازی‌های اول و دوم شانس گلزنی داشتیم، اما در موقعیت‌ها موثر واقع نشدیم و علی‌رغم برتری‌ای که داشتیم حریفانمان به گل رسیدند. فولاد بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد و فردا انتظار یک بازی بسیار بزرگ را داریم.

ویدئو: 309398

بولت فولادادامه همکاری به بعد از بازی فردا موکول شد

مسئله ادامه همکاری با باشگاه فولاد به بعد از بازی با پرسپولیس برمی‌گردد تا بتوانم جواب قاطع‌تری به شما بدهم، البته من با باشگاه فولاد قرارداد دارم و تمام تلاشم این است که از این تیم حمایت کنم. به هر حال ادامه همکاری را به هیات مدیره می‌سپاریم و باید ببینیم بعد از بازی چه تصمیمی خواهند گرفت و چه پیشنهادی خواهند داشت.

بولت فولادهواداران سکوها را برابر پرسپولیس پر کنند

ما فردا مسابقه بسیار مهمی داریم و انتظارم این است که فردا هواداران به استادیوم بیایند و سکوها را با حمایت از ما پر کنند. ما دوست داریم حمایت آنها را از دقیقه اول بازی تا سوت پایان بازی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها