کد خبر : 1961349 | 07 شهریور 1402 ساعت 12:07 | 53.1K بازدید | 49 دیدگاه

براهیم دیاز؛

بزرگترین برنده مصدومیت وینیسیوس در رئال

بدون شک با مصدومیت وینیسیوس و دوری چند هفته‌ای او، بهترین فرصت در اختیار براهیم دیاز خواهد بود تا ارزش‌هایش را به کارلو آنچلوتی ثابت کند.

بزرگترین برنده مصدومیت وینیسیوس در رئال

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که باشگاه رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای مصدومیت وینیسیوس را تایید کرد و اعلام شد که او دچار پارگی عضله شده است. هرچند مدت زمان دقیقی برای دوری او مشخص نشده اما رسانه‌‍‌های اسپانیایی نوشته‌اند که در بهترین حالت او یک ماه دیگر به میدان بر می‌گردد و اگر کادر فنی رئال قصد ریسک نداشته باشد، او یک ماه و نیم دور از میادین خواهد بود. در هر صورت وینی بین 6 تا هشت بازی رئال را از دست خواهد داد.

1916987

به این ترتیب مهاجمان رئال در 6 هفته پیش رو رودریگو، براهیم دیاز و خوسلو خواهند بود. خوسلو در بازی برابر سلتا وقتی وینی مصدوم شد به زمین رفت و پاس گل نیز داد. او در هر سه بازی اخیر رئال فرصت پیدا کرده به زمین برود. 10 دقیقه برابر بیلبائو، 9 دقیقه برابر آلمریا و 72 دقیقه مقابل سلتا اما کارلو آنچلوتی با مصدومیت وینی قصد تغییر سیستم دارد و 3-3-4 کلاسیک دوباره در رئال وارد می‌شود. 

1905425

بزرگترین برنده مصدومیت وینی کسی جز براهیم نخواهد بود که در این سیستم می‌تواند به وینگر چپ که پست دلخواهش است برود. او که در سه بازی نخست فصل رئال فقط برابر آلمریا به میدان رفت و بسیار هم خوب کار کرد، گزینه آخر کارلتو برای خط حمله بود ولی حالا می‌تواند به ترکیب ثابت برسد و بدرخشد

او در دو سال گذشته از بهترین‌های میلان بود (انتقال قرضی) ولی رئال او را برگرداند. براهیم قرار بود نقش مهمی در رئال داشته باشد ولی در شروع فصل مشخص شد که جایی در ایده‌های مربی ایتالیایی ندارد. باید دید ستاره مراکشی-اسپانیایی از این فرصت استفاده خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها