کد خبر : 1961322 | 07 شهریور 1402 ساعت 09:20 | 69.4K بازدید | 47 دیدگاه

هجوم ایجنت‌ها به سمت رئال: این مهاجم را بخرید!

مصدومیت وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، باعث شده که مهاجمان بسیاری به رئال مادرید پیشنهاد شوند.

هجوم ایجنت‌ها به سمت رئال: این مهاجم را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از همین ابتدای فصل به صورت جدی با مصدومیت‌های طولانی و متعدد روبرو شده که کار را برای آنها دشوار کرده است. 

تیبو کورتوا در فاصله دو روز تا شروع مسابقات لالیگا از ناحیه رباط صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد و اتفاقی مشابه در همان بازی اول فصل جدید برای ادر میلیتائو رخ داد تا آنها مجبور به انجام عمل جراحی شوند و شش تا 9 ماه از میادین دور باشند. 

در بازی برابر سلتاویگو هم مصدومیتی برای وینیسیوس جونیور پیش آمد که هرچند به آن اندازه جدی نیست ولی باعث دوری شش هفته‌ای او از میادین خواهد بود که به هیچ وجه خبر خوبی نیست. 

1906369

حالا روزنامه مارکا خبر داده که این اتفاق باعث شد تا بسیاری از مدیر برنامه‌ها با این باشگاه تماس بگیرند و سعی کنند مدیران رئال را برای جذب مهاجم جدید و خصوصا موکل خودشان تحت فشار قرار بدهند. 

با وجود مصدومیت نسبتا طولانی این ستاره برزیلی و علیرغم نقش مهمی که او پس از جدایی کریم بنزما در خط حمله رئال برعهده دارد، پاسخ این باشگاه به تمامی پیشنهادهای ارائه شده که نام بازیکنان بزرگ و جذابی هم در آن به چشم می‌خورد منفی بوده است. 

رئال هیچ تصمیمی برای جذب مهاجم در این تابستان ندارد و این موضوع را پیش از این هم بارها اعلام کرده بود که قصد دارد با نفرات فعلی به کارش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها