کد خبر : 1961273 | 07 شهریور 1402 ساعت 05:00 | 85.9K بازدید | 28 دیدگاه

هیچ توافقی تاکنون حاصل نشده است

رونالدو و نیمار درباره بازی در ایران تصمیم می‌گیرند

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد تقابل تیم‌های عربستانی و ایرانی در ورزشگاه‌های بی طرف برگزار می‌شود.

رونالدو و نیمار درباره بازی در ایران تصمیم می‌گیرند

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که بهبود روابط سیاسی و توافق دوباره ایران و عربستان باعث شده بود تا اهالی فوتبال امیدوار باشند که تیم‌های عربستانی برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ایران سفر کنند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا محل انجام بازی‌های رفت و برگشت با الاتحاد، الهلال و النصر عربستان را نامشخص گذاشت تا شایعات مختلفی در این زمینه شکل بگیرد.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان، روز گذشته در نشست مطبوعاتی معرفی مانچینی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره برگزار بازی‌ با تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد که اخبار منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر حضور باشگاه‌های عربستانی در ایران فقط حدس و گمان رسانه‌ای است و تاکنون هیچ توافقی در این زمینه حاصل نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با بیان اینکه در حال حاضر دیدارهای باشگاه‌های عربستان با باشگاه‌های ایرانی در زمین‌های بی طرف برگزار می‌شود، گفت: AFC نامه‌ای به فدراسیون‌های عربستان و ایران ارسال کرده که در آن اعلام کرده تا پنجم سپتامبر باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود. در حال حاضر باشگاه‌های عربستانی در حال تصمیم‌گیری نهایی در مورد این وضعیت هستند.

به نظر می‌رسد باشگاه‌های عربستانی برای تصمیم‌گیری در خصوص حضور در ایران یا برگزاری بازی در زمین بی طرف با ستاره‌های خود مشورت کرده و سپس تصمیم نهایی خود را به AFC اعلام خواهند کرد.

دیدگاه‌ها