کد خبر : 1961272 | 07 شهریور 1402 ساعت 01:45 | 57.3K بازدید | 25 دیدگاه

نجات پورتو با تبدیل باخت به برد در لحظه آخر!

اولین گل فصل طارمی را سوزاندند! (عکس)

پورتو در حضور ۷۸ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل ریو آوه به پیروزی رسید.

اولین گل فصل طارمی را سوزاندند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته سوم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را مثل دو بازی گذشته در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۴۵ دوشنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم اختصاصی باشگاه ریو آوه مقابل این تیم رده سیزدهمی قرار گرفت.

ویدئو: 309296

ستاره ایرانی پورتو که فصل گذشته با زدن ۲۲ گل در ۳۳ مسابقه به عنوان آقای گلی در لیگ برتر پرتغال رسیده بود، در دیدار پیش فصلِ سوپر جام و همچنین دو دیدار اخیرشان نتوانست گلزنی کند که این ناکامی می‌توانست در جدال با ریو آوه برای او تمام شود ولی چنین اتفاقی نیفتاد.

مهدی طارمی که تجربه حضور در ریو آوه در فصل ۲۰-۲۰۱۹ را داشته و در دوران حضورش در این تیم کفش طلا رسیده و راهی پورتو شده بود، در جدال دوشنبه شب برابر تیم سابق خود در دقیقه ۱۲ روی پاس در عمق اوستاکیو توانست گلزنی کند، اما کمک داور اول گل او را در تصمیمی بحث‌برانگیز مردود کرد.

1917175

ستاره ایرانی پورتو در صحنه‌ای که آفساید او به شکل عجیب و مشکوکی اعلام شد، توانست دروازه ریوآوه را باز کند، اما کمک داور اول گل این بازیکن را مردود کرد و اجازه نداد پورتو پیش بیفتد.

در شرایطی که ریو آوه در لحظات ابتدایی نیمه دوم به گل رسید و پورتو با نتیجه یک بر صفر عقب افتاده بود، مهدی طارمی در دقیقه ۷۶ از ترکیب تیمش بیرون رفت تا یک مسابقه دیگر را بدون گل زده پشت سر بگذارد.

1917176

تیم پورتو پس از دو پیروزی متوالی ۲ بر یک در دو هفته ابتدایی لیگ برتر پرتغال، در جدال با ریوآوه در آستانه شکست یک بر صفر قرار داشت، اما به شکل شگفت انگیزی توانست در وقت‌های تلف شده دو گل توسط گالنو و ایوان مارکانو به ثمر رساند و این بازی را هم با نتایج مشابه قبلی با برتری تمام کند و ۹ امتیازی شود.

دیدگاه‌ها