کد خبر : 1961266 | 07 شهریور 1402 ساعت 01:33 | 24.6K بازدید | 17 دیدگاه

آنها کابوس دفاعی لیورپول را می‌خواهند

شاید کلوپ از پیشنهاد الاتحاد استقبال کند!

جو گومز، مدافع لیورپول، در فهرست مدافعان مدنظر باشگاه الاتحاد عربستان قرار دارد.

شاید کلوپ از پیشنهاد الاتحاد استقبال کند!

به گزارش "ورزش سه"، جو گومز، مدافع لیورپول، در فرصت باقی مانده نقل و انتقالات تابستانی به عنوان گزینه جدید باشگاه الاتحاد عربستان معرفی شده است.

باشگاه‌های سعودی در تابستان امسال دست به اقدام بزرگی زده و در هفته‌های گذشته چندین ستاره بزرگ از لیگ برتر انگلیس را جذب کرده‌اند.

لیورپول امسال بازیکنانی مانند جردن هندرسون و فابینیو را به باشگاه‌های عربستانی فروخته است و به زودی نام‌های بزرگ دیگری نیز در راه خواهند بود.

1917169

در روزهای اخیر مشخص شد که الاتحاد در حال برنامه ریزی برای جذب محمد صلاح، مهاجم لیورپول، است. یورگن کلوپ تاکید کرده که این بازیکن 31 ساله فروشی نیست اما باشگاه عربستانی ممکن است پیشنهاد خوبی ارائه دهد که رد نمی‌شود.

الاتحاد علاوه بر اینکه می‌خواهد صلاح را به خدمت بگیرد، به دنبال خرید یک یا دو مدافع است و اکنون گومز را زیر نظر گرفته است.

بر اساس گزارش‌ها، الاتحاد لیست کوتاهی از مدافعان مدنظرش را در اختیار دارد که جو گومز از لیورپول در این لیست رده اول را در اختیار دارد. الاتحاد گومز را به عنوان بازیکن همه کاره در برنامه دارد که می‌تواند در هر نقطه از خط دفاعی بازی کند.

از آن طرف لیورپول اصرار دارد که هیچ قصدی برای فروش بازیکنان مهم در روزهای پایانی نقل و انتقالات ندارد. گومز در چند سال اخیر در ترکیب اصلی لیورپول حضور داشته و اخیرا نیمکت نشین بوده اما کلوپ تمایلی به از دست دادن این بازیکن 26 ساله در اواخر پنجره تابستانی ندارد.

گومز یک گزینه مورد اعتماد در ترکیب لیورپول نیست. کلوپ اخیر از این بازیکن به عنوان بازیکن تعویضی در بازی با نیوکسل استفاده کرد و به نظر می‌رسد که اگرچه در برابر پیشنهاد صلاح مقاومت نشان داده اما سرمربی آلمانی با جدایی این مدافع موافقت کند.

دیدگاه‌ها