کد خبر : 1961240 | 07 شهریور 1402 ساعت 00:13 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

برای برد تیر و تور را به توپ بستند

اینتر روی خوب نتیجه‌ای قفل کرده است! (عکس)

اینترمیلان در خانه کالیاری موفق به کسب پیروزی 2-0 شد تا شروع خوبش در فصل جدید را ادامه دهد.

اینتر روی خوب نتیجه‌ای قفل کرده است! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینتر هفته اول سری A را با پیروزی 2-0 مقابل مونزا آغاز کرد. این تیم امشب در اولین دیدار خارج از خانه فصل جدید به مصاف کالیاری در ورزشگاه اونیپول دوموس رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

ویدئو: 309312

شاگردان سیمونه اینزاگی در شبی که هواداران کالیاری ورزشگاه را پر کرده بودند شروع بهتری نسبت به حریف داشتند. آنها از دقایق نخست با برنامه ظاهر شدند و خطراتی جدی روی دروازه کالیاری ایجاد کردند که حاصل آن 2 گل در نیمه نخست بود.

لائوتارو مارتینز در دقیقه 14 اولین موقعیت جدی بازی را روی دروازه کالیاری خلق کرد. شوت والی او از سمت چپ محوطه جریمه می‌رفت به یک گل زیبا منجر شود اما برخورد توپ به تیر دروازه کار را خراب کرد.

1917114

نراتزوری چهره تهاجمی خود را حفظ کرد و بالاخره در دقیقه 21 دروازه حریف را باز کرد. بازیکنان کالیاری در میانه میدان توپ را لو دادند و همین توپ به یک حمله کشنده بدل شد؛ مارکوس تورام در سمت راست توپ را به دنزل دامفریس پاس داد و این بازیکن با ضربه‌ای زمینی گل اول را برای اینتر به ثمر رساند.

1917117

کالیاری تنها سه دقیقه بعد از دریافت گل شانس جبران داشت اما ضربه سر لئوناردو پاولوتی از بالای دروازه به بیرون رفت. لائوتارو مارتینز که در بازی قبلی هر دو گل تیمش را زده بود در دقیقه 31 گل دوم نراتزوری را وارد دروازه میزبان کرد. او روی پاس فدریکو دی‌مارکو در سمت راست محوطه جریمه توپ را صاحب شد و با ضربه‌ای دقیق توپ را به تور دروازه دوخت تا مهمان با برتری 2-0 راهی رختکن شود.

1917112

شاگردان سیمونه اینزاگی در نیمه دوم سعی داشتند با کنترل کار نتیجه را حفظ کرده و در صورت امکان از ضدحملات به گل‌های بعدی برسند. آنها در دقیقه 52 روی ضربه خطرناک تورام می‌توانستند برای سومین بار دروازه حریف را باز کنند ولی این ضربه جایی در چارچوب نداشت.

1917116

کالیاری که با تشویق هوادارانش کمی جلو کشیده بود در دقیقه 71 روی یک صحنه مشکوک می‌رفت صاحب ضربه پنالتی شود اما در میان اعتراض اعضای تیم میزبان داور اعتقادی به خطا نداشت و رای به ادامه بازی داد.

1917113

اینتر در دقایق پایانی برای جلوگیری از حملات تیم حریف جلو کشیده بود و در همین دقایق می‌توانست به گل سوم دست پیدا کند اما ضربه کات دار هاکان چالهان اوغلو در دقیقه 88 به تیر دروازه برخورد کرد. این دیدار در نهایت با نتیجه 2-0 به سود میزبان به پایان رسید تا شاگردان اینزاگی به روند خوب خود در فصل جدید ادامه دهند.

دیدگاه‌ها