کد خبر : 1961237 | 06 شهریور 1402 ساعت 23:51 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

ایران برای من مانند خانه است

منتظر محمد: امیدوارم فصل بعد در استقلال باشم

منتظر محمد هافبک جدید مس رفسنجان در جمع خبرنگاران نسبت به جدایی از استقلال و شرایط حال حاضر خود به گفتگو پرداخت.

منتظر محمد: امیدوارم فصل بعد در استقلال باشم

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد پس از بازی با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران به گفتگو پرداخت، او نسبت به شرایط حضور در ایران و جدایی از استقلال و بازی با تراکتور به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

منتظر محمد ابتدا صحبت‌‍‌های خود را در مورد بازی با تراکتورسازی شروع کرد و گفت: بازی خوب و سطح بالایی مقابل تراکتور بود و هر دو تیم تلاشی زیادی کردند، با توجه به شرایط ورزشگاه و حریف قدرتمندی که مقابلمون بود هرچه داشتیم رو کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم، برای بازی بعد جبران می‌کنیم.

ویدئو: 309285

او در ادامه پیرامون جدایی از استقلال و بازگشت مجدد به استقلال اعلام کرد: حرف‌هایی که در رسانه‌ها بود درست است، چون از سقف مالی عبور کرده بودیم مجبور شدم استقلال را ترک کنم، امیدوارم که فصل آینده در استقلال حضور پیدا کنم.

منتظر محمد در مورد شرایط حضور و زندگی در ایران گفت: من احساس نکردم در یک کشور خارجی هستم و حس کردم که در بین خانواده‌ام هستم، چه زمانی که در استقلال بودم و حالا که در مس رفسنجان هستم برخورد مردم با من خیلی خوب است.

محمد درباره کیفیت فنی لیگ ایران اظهار داشت: لیگ ایران یکی از بهترین لیگ‌ها در آسیا هست، همیشه تیم‌های خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و بازیکنان که در لیگ ایران حضور دارند از این فرصت استفاده می‌کنند و پیشرفت می‌کنند.

دیدگاه‌ها